دوشنبه 25 فروردین 1399 - 10:14

تاجگردون: با مقصران تاخير در اعلام نتايج کرونا در کهگيلويه و بويراحمد برخورد مي شود/+فيلم

بنده به سهم خودم پیگیری خواهم کرد و حتما با مقصر برخورد خواهد شد و مسئله ای که مشخص است این است که کمبود پول و اعتبار نباید موجب بروز تاخیر در ارسال پاسخ آزمایشات شود.

به گزارش بويرنيوز؛ نماینده گچساران و باشت با انتشار کلیپی مردم شهرستان های گچساران و باشت را به در خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا توصیه کرد.

تاجگردون در بخشی از این پیام گفته است که افزایش مبتلایان به کرونا در باشت ما را قدری نگران کرده است،حتما به سیاست در خانه بمانیم توجه کنیم،البته دلایلی داشته و این تاخیر در جواب آزمایشات هم می تواند دلایلی داشته باشد ،حرف های ضد و نقیض در رسانه شنیده ایم و قاعدتا جمعی مشکل دارند و کسانی هم اشتباه کردند و یا مقصر هستند.

وی افزود:بنده به سهم خودم پیگیری خواهم کرد و حتما با مقصر برخورد خواهد شد و مسئله ای که مشخص است این است که کمبود پول و اعتبار نباید موجب بروز تاخیر در ارسال پاسخ آزمایشات شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318623
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باوی گفت:

    آقای تاجگردون بخاطر خدا ب داد مردم باشت برسید آقایون فعلا جوابی غیر از معذرت خواهی ندارند این شد زندگی برا ما ایشان را با همکاری مدیران استانی عزل تا حداقل الامی بر دردهای مردم باشت باشد

  2. ایران گفت:

    اینم مثل اون نطق ای دنا تو شاهد باش هست در حادثه سقوط هواپیما بعله

  3. مردان گفت:

    چرابا گند زدگی مدیران باشتی کاری نداری

  4. ناشناس گفت:

    چرا بعضی از ما ها بدون هیچ اطلاع و آگاهی از موضوعات و فقط برای جلب توجه و تسویه حساب های شخصی و حزبی دست به شایعه پراکنی میزنند،طبق فرمایشات جناب آقای دکتر تاج گردون به صرف اینکه هم هیچ گونه پرداختی هم انجام نشده باشد باعث نمیشه که جواب آزمایشات توسط آزمایشگاه داده نمی شد.درصورتی که در کمتر از ۲۴ساعت از ارائه فاکتور توسط آزمایشگاه ،پول به حسابشان واریز گردید.

  5. سینا گفت:

    اول توضیح بده کی با خود تو برخورد کنه که هشت سال نماینده مردم(البته وکیل الدوله) بودید و عرضه نداشتید این استان را از محرومیت دربیاورید تا الان مجبور نباشیم به استان فارس التماس کنیم تا اونها هم بگویند آزمایشهای خودمان مانده.
    تو و همکارت در بویراحمد اینقد به انتصابات فامیلی و باند بازی و کارهای شخصی مشغول بودید که وقت رسیدگی به مشکلات مردم استان را نداشتید. بدهکارها نقش طلبکارها را بازی نکنید.

  6. ناشناس گفت:

    لطفا آمار مرگ های کرونا از روی پیام های تسلیت، آگهیهای فوت و گورستانها بگیرید.
    آمار مرگهای این دو سه ماه بیمارستانها را بخواهید تا ببینید که کرونا چکار کرده.

  7. علی احمدی گفت:

    اقای تاجگردون همه وضعیت علوم پزشکیو از چشم شما میبینن ایلامی و یزدانپناه رو به شما ربط میدن! یعنی ما یه پزشک مردمی دلسوز و دانشگاهی نداریم؟

  8. علی گفت:

    مسببان انتصابات====مسببان این فاجعه راستی جناب می شکار لیاقت کیلویی چند هست😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 نتیجه توجه به انتخابات استانی وانتصاب بعضی‌ها حالا گندش درمیاد بعله

  9. کارمند دانشگاه علوم پزشکی گفت:

    متاسفانه از وقتی دکتر چمن بخاطر زیاده خواهی های آقای ….. عزل شد عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان رو به افول رفته است.

  10. ناشناس گفت:

    اگه راست میگی باید شما نماینده ها و به خصوص خود شما باهاتون برخورد بشه

  11. کار شناس گفت:

    در این شرایط باید همه به کمک علوم پزشکی بیائیم و نهایت همکاری را داشته باشیم یادمان نرود که با تلاش مدیریت موفق دانشگاه و سختکوشی پرسنل بهداشت و درمان استان ما موفقترین استان در کنترل کوید 19 بود . جا دارد از ریاست دانشگاه و و همه کارکنان تقدیر و تشکر نماییم.

  12. بویراحمد گفت:

    ریاست دانشگاه تعجب داره اولاازهمین رئیس دانشگاه یه آزمون پزشکی عمومی بگیرید ببینیدچندمیاره علت اینکه استان عقب مانده وعقب افتاده هست استفاده ازمدیران کل بومی وکم سواداست انصافابیاییدازمدیران کل یه آزمون تلفظ لغات فارسی بگیریدببینیدچندمیگیرند باباچه وضعیه دراین استان،بابامدیرکلی بگذاریدکه یک متخصص وپژوهشگرویک محقق درحوزه کاریش باشه،بابا مدیران کلی بگذاریدکه تخصص وتدبیرلازم راداشته باشند

دیدگاه شما