یکشنبه 24 فروردین 1399 - 16:50

افزایش عجیب و یک باره آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

تست کرونای ۵۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد مثبت شد.

به گزارش بویرنیوز، از ۲۴۸ نمونه آزمایش شده در شیراز و یاسوج تست ۵۰ نفر به کرونا ویروس مثبت اعلام شده است.

از این تعداد بیشترین رقم ۲۴ نفر و مربوط به شهرستان باشت است.

به گزارش بویرنیوز، متاسفانه مردم کهگیلویه و بویراحمد به خیال اینکه طبیعت پاک است و کرونا در آنجا نیست برای تفریح و گردش به صورت دسته جمعی به مراکز طبیعی استان می روند غافل از اینکه خطر ابتلا در همه جا هست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318607
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اشکال نداره فقط ی کم جوابشون دیر اومد !!!!
    کل شهر نگرفته باشه خوبه !!!
    اصلا کلا مهم نیست ما خدا رو داریم

  2. بهزادیان گفت:

    جوابها خیلی دیر میادتوی همین فاصله ممکنه کسی که به کرونا مبتلاس چند نفرو مبتلا کنه و این زنجیره گسترش پیدا کنه .

  3. ناشناس گفت:

    چگونه نتیجه گرفتی که مردم از طبیعت گرفتند

  4. ناشناس گفت:

    وقتی گفته می شه آمار مرگ کهگیلویه و بویراحمد چند ده تا و نه 8 تا بلکه چند 8 تاست بخاطر همین کم شماریهاست.
    یه گزارش از مرگ های مشکوگ این مدت در بیمارستانها تهیه کنید یاز قبرستانها و یا ثبت احوال بهتر دستتون میاد.

  5. مرتضی گفت:

    چطور یاسوج هر روز میومد ولی باشت دیر کرده؟؟؟جنایت کردین در حق باشت

  6. ناشناس گفت:

    خیلی عجیب نیست.مردم بی خیالندوبیماری رودست کم گرفتند.دولت هم ازادامه کاردرمان ومحدودیتهای اعمال شده قبلی خسته شده.کلا بعضی ها زدند به سیم آخر.خیابون گردهای بیکارشهرازخونه خسته ومنتظر یه اوکی بقیه.حالا کجای ای افزایش بیماری عجیبه؟

  7. سارا گفت:

    تعجب میکنم واقعا
    اونموقع که تعداد کمتر بود همه نشستن تو خونشون و کسب هارو تعطیل کردن
    الان که امار بیشتر شده همه جا باز شده😐

  8. همدلی گفت:

    متاسفانه این چند روز هجمه کرونایی در سایتها وسیمای مرکزاستان دررابطه باشهرستان چرام ایجادشد از طرف مسولان ولی طبق اخبار جدید باشت ودهدشت ازچرام بیشتراست ولی خبری از آنها نیست

  9. ناشناس گفت:

    بهر مدیریت دانشگاه علوم‌پزشکی استان‌فاتحه مع صلوات . بابا این چه وضع مدیریتی هست . جناب استاندار محبوب و دلسوز مردم خواهشا به داد دانشگاه علوم‌پزشکی استان برسید . جناب وزیر محترم و سخت کوش و خستگی ناپذیر لطفا به داد این بی مدیریتی در دانشگاه علوم‌پزشکی برسید

  10. همشهری گفت:

    واقعا دست پرویز یزدانپناه درد نکنه. بدهی ۱۹۰ میلیونی به آزمایشگاه خصوصی شیراز رو نداده بود تا ۱۵ روز خبری از جواب تستا نباشه. این ۵۰ نفر در تاریخ ۱۰ فروردین تست دادن و تو این فاصله دو هفته ای هیچگونه قرنطینه ای هم در کار نبود و خدا میدونه چن نفرو مبتلا کردن اینا. یزدانپناه باید هر چه سریعتر خودش استعفا بده با گند بزرگی که زده ، اینکه فقط میاد عذرخواهی میکنه دردی از کسی دوا نمیکنه. اکثر خبرگزاریهای کشوری خبرشو منتشر کردن و آبروی استان رفت.

  11. قلم گفت:

    از ماست که بر ماست!وقتی وزارت بهداشت اعلام میکنه فاصله اجتماعی رعایت بشه چرا نمیشه!چرا مراسمات تشییع جنازه با وجود اعلام اولیای مرحومین شلوغ میشه!اگه نرفتین مرده یا خانواده اش ناراحت میشه بابا به فکر خودتون باشین مرگ در یک قدمی شماست آنهم مرگی که میدونین هست چرا با دست خود خود را به فلاکت بندازیم یه عمر زدیم بیرون گشتن و تفریح دو هفته دوام نمیتونیم بیاریم الله اکبر پس پس از مرگ که هیچ راه برگشتی نیست چیکار کنیم ،نمود عینی حق الناس همینه من نوعی که میدونم مریضم و برایم مبرهنه چرا دارم بین هم نوع خود میگردم و دگران را مبتلا میکنم بعد از مرگ چه جوابی دارم که بگم ،رعایت کنید اینها همش تهدیده باید تهدید را به فرصت تبدیل کرد ادارات دو سوم را رعایت کنند تا این اپیدمی سریع جمع بشه الان نمایندگان بدونند که نیروهای خوب ولو هم جناحشان نباشند را الکی و از روی غرض جابجا نکنند اینها همش فرصت سوزی و نخبه کشی محسوب میشود از تجربیات ، سواد و تخصصش استفاده ببرید نه سریع و بر اساس نظر بعضی بی نظران تغیر ایجاد کنید که بعدا معایبش از منافعش جلو بیفتد و کار از کار گذشته باشد کمی تامل کنید کمی تفکر کنید تا دچار اضمحلال و سرشکستگی نشیم.

دیدگاه شما