چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 13:43

نمره ۲۰ مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز طبیعت

امروز ۱۳ فروردین است، روزی که به نام طبیعت نامگذاری شده و طبق آداب و رسوم کهن ایرانی مردم این روز را بیرون از خانه و در طبیعت سپری می‌کنند.

به گزارش بویرنیوز، امسال اما به واسطه شیوع کرونا ویروس و‌ لزوم رعایت فاصله اجتماعی و خانه نشینی، به مردم توصیه شد در خانه بمانند تا زنجیره انسانی شکسته شود و این ویروس کنترل شود.

در کهگیلویه و بویراحمد نیز این روزها تفرجگاه ها تعطیل شده است و دسترسی به مناطق طبیعی محدود شده است و توسط نیروهای انتظامی کنترل می شود.

بازدید میدانی اما نشان داده مردم استان نیز به خوبی دستورالعمل ها را مد نظر داشته اند و امروز تردد ها کم شده است.

گزارش خبرنگاران از مناطق دیدنی استان نیز حاکی از آن است امروز مردم استان به توصیه ها گوش فرا داده اند و همه مناطقی که سال گذشته مملو از جمعیت بود خالی از هرگونه حضور انسانی است.

قطعاً امروز بهترین روز برای طبیعت رقم خورد و به معنای واقعی، امروز روز طبیعت بود، نه دست درازی به این نعمت خدادادی شد، نه آتشی شعله کشید، نه شاخه درختی قطع شد و نه سبزه ای گره زده و له شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318386
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایرانی گفت:

    سلام
    تا ظهر نمره بیست خوبه ولی ساعت ۳ به بعد کمی اوضاع فرق کرده. بعنوان مثال تپه بالای معصوم اباد از لحاظ ماشین و خانواده هایی که دسته جمعی میرفتند به کوه نا امید کننده بوده

  2. ناشناس گفت:

    بیشترین کنترل باید از فلکه کوهنورد تا آبسار و قله دوگوش باشد خیلی ها در این مسیر رفت و آمد میکنند باید نظارت دقیقی از طرف نیروهای انتظامی صورت پذیرد همچنین طرف محمود آباد،دهنو،پارک جنگلی

  3. حسین گفت:

    من به شخصه به هم زبانی ها و هم شهری ،هم استانی های خودم با غرور می بالم . واقعا نشان داده ایم که از لحاظ فرهنگی نسبت به خیلی از جاهای کشور غنی تر و متحدتر هستیم . زنده باد کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه شما