چاپ این برگه

ضرب و شتم یک‌ مأمور دامپزشکی در یاسوج/بازی با جان مردم به چه قیمت؟

کارشناس دامپزشکی بویراحمد در حین انجام وظیفه و بررسی‌های کارشناسی با توهین و هتک حرمت عامل توزیع مرغ و مالک محموله در محل مواجه و در ادامه توسط این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جایی که منجر به دخالت پلیس گردید و این درگیری با ورود پلیس به محل خاتمه یافت.

بویرنیوز، رئیس دامپزشکی بویراحمد گفت: مقدار 400 کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود کشف و ضبط شد.

علی روئین‌تن اظهار کرد: در بازدید سر زده کارشناسان دامپزشکی  این اداره  از یک واحد کشتارگاهی طیور  مقدار 400 کیلوگرم مرغ  تاریخ منقضی که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود کشف و ضبط شد.

وی  افزود: کارشناس دامپزشکی بویراحمد در حین انجام وظیفه و بررسی‌های کارشناسی با توهین و هتک حرمت عامل توزیع مرغ و مالک محموله در محل مواجه و در ادامه توسط این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جایی که منجر به دخالت پلیس گردید و این درگیری با ورود پلیس به محل خاتمه یافت.

وی همچنین اظهار داشت: کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی جز رسالت‌های اصلی دامپزشکی بوده و در حال حاضر با توجه به  شیوع کرونا ویروس و تعطیلی مراکز عرضه تشدید اقدامات بهداشتی و ضوابط قرنطینه‌ای و امنیت زیستی ضروری است.

این مسوول با بیان این که سلامتی مردم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنیم گفت: این قبیل اقدامات، کوچکترین خدشه‌ای در انجام وظایف محوله و خدمت رسانی به مردم ایجاد نکرده و ما را در این مسیر مصمم خواهد کرد.

شایان ذکر است، گزارش مربوط با حضور نیروی انتظامی تهیه و پرونده اولیه با حضور مسئول حراست  اداره کل دامپزشکی استان به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارجاع گردید.

کهگیلویه وبویراحمد دارای 3 باب کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت 6000 قطعه کشتار روزانه تحت نظارت‌های بهداشتی و شرعی اداره کل دامپزشکی استان مشغول به  ارائه خدمت می باشند.