سه شنبه 12 فروردین 1399 - 20:50

ضرب و شتم یک‌ مأمور دامپزشکی در یاسوج/بازی با جان مردم به چه قیمت؟

کارشناس دامپزشکی بویراحمد در حین انجام وظیفه و بررسی‌های کارشناسی با توهین و هتک حرمت عامل توزیع مرغ و مالک محموله در محل مواجه و در ادامه توسط این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جایی که منجر به دخالت پلیس گردید و این درگیری با ورود پلیس به محل خاتمه یافت.

بویرنیوز، رئیس دامپزشکی بویراحمد گفت: مقدار 400 کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود کشف و ضبط شد.

علی روئین‌تن اظهار کرد: در بازدید سر زده کارشناسان دامپزشکی  این اداره  از یک واحد کشتارگاهی طیور  مقدار 400 کیلوگرم مرغ  تاریخ منقضی که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود کشف و ضبط شد.

وی  افزود: کارشناس دامپزشکی بویراحمد در حین انجام وظیفه و بررسی‌های کارشناسی با توهین و هتک حرمت عامل توزیع مرغ و مالک محموله در محل مواجه و در ادامه توسط این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جایی که منجر به دخالت پلیس گردید و این درگیری با ورود پلیس به محل خاتمه یافت.

وی همچنین اظهار داشت: کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی جز رسالت‌های اصلی دامپزشکی بوده و در حال حاضر با توجه به  شیوع کرونا ویروس و تعطیلی مراکز عرضه تشدید اقدامات بهداشتی و ضوابط قرنطینه‌ای و امنیت زیستی ضروری است.

این مسوول با بیان این که سلامتی مردم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنیم گفت: این قبیل اقدامات، کوچکترین خدشه‌ای در انجام وظایف محوله و خدمت رسانی به مردم ایجاد نکرده و ما را در این مسیر مصمم خواهد کرد.

شایان ذکر است، گزارش مربوط با حضور نیروی انتظامی تهیه و پرونده اولیه با حضور مسئول حراست  اداره کل دامپزشکی استان به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارجاع گردید.

کهگیلویه وبویراحمد دارای 3 باب کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت 6000 قطعه کشتار روزانه تحت نظارت‌های بهداشتی و شرعی اداره کل دامپزشکی استان مشغول به  ارائه خدمت می باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318376
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسان جهانبازیان گفت:

    خوب چرا اسم فرد و کشتارگاهها رو علنا اعلام نمیکنید که مردم بدونند کیا با جونشون بازی میکنن.

  2. ناشناس گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت نیروهای خادم و تلاشگر حوزه دامپزشکی. باید بگم در این اوضاع بد کرونایی. کسانیکه به هموطنان خود خیانت و با جان مردم بازی می کنند .از مردم نیستند . از مسئولان انتظار داریم. جریمه های بسیار سنگینی را برای این اشخاص وضع نمایند.تا عبرتی باشد برای کسانیکه قصد اینچنین خیانت هایی را دارند. با تشکر

  3. حسین گفت:

    جای بسی تاسف هست ، چرا نام کشتارگاه را ذکر نکرده اید که مردم‌چنین جانیانی را بشناسند

  4. ناشناس گفت:

    با سلام اگر فرد خاطی اعلام شود خیلی خوب است

  5. ناشناس گفت:

    اسم اون کشتارگاه رو بیان کنید.چرا بیان نمیکنن.

  6. بهار گفت:

    سلام دیشب برای خرید اقلام ضروری منزل به چند فروشگاه سر زدم متاسفانه فقط یک مورد بهداشت رو رعایت کرده بود.بقیه فروشگاهها که متاسفانه جز فروشگاههای پر تردد شهر میباشند نسبت به پوشش ماسک و دستکش بی توجه بودند.لطفا مسولان به داد مردم برسن

دیدگاه شما