سه شنبه 12 فروردین 1399 - 20:01

پلیس: جریمه 500 هزار تومانی و توقیف خودرو در انتظار متخلفان کرونایی در روز 13 فروردین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برخورد جدی پلیس با مراجعان به تفرجگاه‌ها در روز طبیعت خبرداد. سردار هادیانفر گفت: پلیس راهور با استفاده از اختیارات قانونی برای جلوگیری از تجمعات در تفرجگاه‌ها حداکثر تلاش خود را خواهد کرد و از خروج خودروهای پلاک بومی از شهر و ورود به شهرها با پلاک غیر بومی ممانعت و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه را اعمال خواهد کرد.

بویرنیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برخورد جدی پلیس با مراجعان به تفرجگاه‌ها در روز طبیعت خبرداد.

سردار هادیانفر با اشاره به در پیش رو بودن روز طبیعت، با بیان اینکه همه ساله در روز طبیعت هموطنان با مراجعه به تفرجگاه‌ها، نسبت به گذراندن اوقات خود با خانواده اقدام می‌کنند، اظهارکرد: در سال جاری که روز طبیعت مصادف با همه‌گیری ویروس کرونا است، طبیعتاً این امکان به طور جد برای همه مخاطره‌آمیز شده است و برگزاری این رسم قطعاً موجب گسترش همه‌گیری خواهد شد.

وی افزود: نگرانی ما این است که عدم رعایت ملاحظات فاصله‌گذاری اجتماعی توسط تعداد معدودی از هموطنان، تلاش‌های کادر درمانی در بیمارستان‌ها و همراهی عموم مردم با پویش ” # در- خانه – می مانیم” و خدمات و زحمات پلیس را بی‌ثمر کند و روز طبیعت تبدیل به روز تشدید همه‌گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، هادیانفر تصریح کرد: پلیس راهور در اجرای وظایف ذاتی خود با استفاده از اختیارات قانونی برای جلوگیری از تجمعات در تفرجگاه‌ها حداکثر تلاش خود را خواهد کرد و از خروج خودروهای پلاک بومی از شهر و ورود به شهرها با پلاک غیر بومی ممانعت و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه را اعمال خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318365
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما