دوشنبه 11 فروردین 1399 - 15:58

افزایش تعداد مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/+آمار تفکیکی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۵۵ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی، ۱۶ مورد جدید شناسایی شده است.

بویرنیوز، دکتر پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و افزود:  در بویراحمد ۹ بیمار، در کهگیلویه ۵ بیمار و در چرام ۲ بیمار شناسایی و شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان به ۱۴۰ بیمار رسیده شده است.

خوشه جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد دیده نشد

وی اظهارکرد: تمام بیماران جدید وابستگی فامیلی با بیماران قبلی داشته اند و هیچ مورد خوشه جدید بیماری دیده نشده است. این نشان می دهد که  بیماریابی فعال تر شده و تعداد نمونه ها کافی بوده است و باید از همه همکاران پرتلاشم در این راه تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: روند ابتلا به کرونا در جهان و نیز ایران سیر صعودی بالایی دارد در همین راستا از مردم عاجزانه تقاضا داریم در تعطیلات چند روز آینده  جز در مواردی که ضرورت بالایی دارند از منزل خارج نشود و در خانه بمانند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر یزدانپناه بیان کرد:  از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318353
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    چنین‌موضوعی شوخی بردار نیست ، کاش خود خانواده های مبتلا اطلاع رسانی میکردند که کسی بهشون نزدیک‌نشه ، این یه نوع مریضی جدید هست و مبتلایان نباید خجالت بکشند ،چون ممکنه هر لحظه هر کدام از ما هم مبتلا بشیم . شهامت اطلاع رسانی خیلی خوب هست

دیدگاه شما