چاپ این برگه

هشدار مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به مردم

حجم این بارش‌ها در اغلب نقاط استان حدود ۴۰ تا ۸۰ میلیمتر بارش باران پیش بینی شده است.

به گزارش بویرنیوز، اداره کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود سامانه بارشی به این استان اخطاریه ای به شرح زیر صادر کرد.

بنا به هشدار‌های سازمان مدیریت بحران کشور و اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اوایل هفته آتی سامانه پربارشی وارد استان خواهد شد و همه نقاط استان را بشدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اوج فعالیت این سیستم بارشی از اوآخر روز شنبه ۹ فرودین ۱۳۹۹ تا بامداد روز دوشنبه ۱۱ فرودین ۱۳۹۹ خواهد بود.

حجم این بارش‌ها در اغلب نقاط استان حدود ۴۰ تا ۸۰ میلیمتر بارش باران پیش بینی شده است.

رعد برق شدید، وزش تند باد و تگرگ، آبگرفتگی منازل و معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و میسل‌ها، کاهش محسوس دما و … از پیامد‌های این سیستم بارشی است؛ لذا مردم شریف استان، کشاورزان، عشایر، دامداران و …

توصیه‌ها و هشدار‌ها را جدی گرفته – و بخصوص در این ایام که بیماری مرگبار کرونا در کمین سلامتی شان است – از هرگونه آمد و شد، بجد پرهیز کنند و تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

با عنایت به ضرورت دوچندان تمکین به مصوبات ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و منع عبور و مرور، استدعا داریم مردم عزیز استان بیشتر توجه داشته و از سلامت خویش با ” ماندن در خانه ” مراقبت کنند؛ چون بارش برف و باران و کاهش دما قطعا سرعت انتقال این ویروس مرگبار کرونا را افزایش خواهد داد.

دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان، شهرداران و فرماندارن محترم سراسر استان ضمن اولویت دادن به مصوبات
ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، آمادگی لازم را جهت مواجه و کنترل خسارات احتمالی این سامانه بارشی داشته باشند.