چاپ این برگه

پلمپ 7 واحد صنفی در یاسوج در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

رییس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویر احمد گفت : گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز در قالب شیفت های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند نمود.

به گزارش بویرنیوز، حسین پور از تعطیلی و پلمپ 7 واحد صنفی که مسائل و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند خبر داد و افزود: باعنایت به تاکید رییس جمهور محترم در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین تصمیمات جلسه شورای تامین استان ودر راستای مسئولیت های اجتماعی ، کلیه واحدهای صنفی به ‌جز صنوف خبازان، میوه وتره بار، مرغ و ماهی، قصابان ، خواروبار فروشان، داروخانه ها و فروشندگان اقلام بهداشتی می‌بایست تا 15 فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف نمایند.

وی ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکانهای پر ازدحام، گشت مشترکی باحضور بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان، اتاق اصناف مرکز استان، تعزیرات حکومتی، یگان امداد نیروی انتظامی و مرکز بهداشت ، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام ننموده بودند، تذکرات لازم اعمال وتعداد 7 واحد صنفی نیز پلمپ گردید.

رییس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن همراهی با این گروه نظارتی بیان داشت : گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان باهمکاری بازرسین اتاق اصناف،تعزیرات حکومتی واماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز درقالب شیفت های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند نمود.

حسین پور تصریح کرد : کلیه فروشندگانی که براساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها در حال انجام است می‌بایست موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته ، درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

رییس سازمان صمت بیان داشت : برخود لازم میدانم از اصناف غیر ضرور که تمکین و همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیل نمودن مغازه خود اقدام نموده اند ، تقدیر و تشکر نماییم.

وی از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش نمایند.

اخبار مرتبط