یکشنبه 3 فروردین 1399 - 12:28

ورود خودروها با پلاک غیر بومی به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/دستور به همه فرمانداران ابلاغ شد

بر اساس این تصمیم همه مبادی ورودی استان به صورت ۲۴ ساعته با حساسیت و نظارت شدید کنترل و غربالگری می شوند و در صورت مشاهده هر ماشینی با پلاک غیر بومی برگردانده می شود و در صورت مشکوک بودن به ویروس کرونا ۱۴ روز در مکانهای از پیش تعیین شده نگهداری و قرنطینه می شوند.

به گزارش بویرنیوز، چنانچه طبق بررسی ها، معلوم شود که افراد در ورودی های استان مسافر هستند و یا اینکه بومی استان نمی باشند و پلاک خودروی آنها نیز غیربومی است حتما از تردد آنان در استان جلوگیری می شود.

کنترل شدید در مبادی ورودی همه شهرهای استان به صورت دقیق و جدی با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس توسط سپاه فتح استان، نیروی انتظامی و با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود.
همچنین در صورت مشاهده هر شخص مشکوک مبتلا به ویروس کرونا یا از ورود آن شخص به استان جلوگیری می شود و برگشت داده خواهد شد و یا ۱۴ روز در محل های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی نگهداری و قرنطینه می شود.
با توجه به اینکه همه مراکز تفریحی، اقامتگاهی، هتل ها و تفرجگاه ها در استان تعطیل هستند، هیچ مسافر و گردشگری در استان پذیرش نمی شود و این موضوع با حساسیت و دقت از سوی دستگاه مربوطه کنترل و نظارت شدید به عمل می آید.
همچنین مصوب شده است که چهار صنف مهم خبازان، قصابان، خواربار فروشی ها و میوه و تره باری ها تنها در صورتی می توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملا رعایت کنند و مابقی اصناف تا روز ۱۶ فروردین ماه جاری تعطیل می باشند.
این دستور به همه فرمانداران استان نیز برای اجرا ابلاغ شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318221
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آرش گفت:

    نوش دارو بعد از مرگ سهراب
    حالا که مسافرا شهرو به نابودی کشیدین و همه جا رو آلوده کردن ؟چطور میخواین مسافرایی که توی شهر هستن رو بیرون کنید؟

  2. ناشناس گفت:

    زحمت کشیدین چه عجله ای بود هنوز بیمارستان جاهست نیش دارو بعدازمرگ سهراب

  3. نظریه گفت:

    تعداد زیادی از جوانان با غیرت و وطن پرست و مردمی بطور شیفتی در ورودی های شهر همراه با ماسک و دستکش باکمک و نظارت مردمی از ورود مسافرانی که جان مردم این استان براشون مهم نیست جلوگیری کنند و واقعیات را شفاف از راه فضای مجازی مورد وثوق مردم به اطلاع مردم شریف بویراحمد برسانند برادران و خواهران همه میدانند که ما مهمان نواز هستیم اما عقل و علم و منطق و شرع و وجدان حکم میکند که از جان همشهریان و مردم شهرمون محافظت کنیم و از فاجعه خزنده جلو گیری کنیم خدا کند که دیر نشده باشد

  4. ناشناس گفت:

    فقط مونديم چرا اينقدر دير ميفهمند يا خودشان به نفهميدن زدند
    هر تصميم با تاخير عواقب خيلي خيلي بدي دارد

  5. ارش گفت:

    ورودی ها رو کنترل نمیکنن خدایی چرا اون حرفی که میزنین عمل نمیکنین

  6. ناشناس گفت:

    حرف مفته . بیست روز پیش هم عینا همین خبر درج شد . با همین عنوان و همین عکس

دیدگاه شما