سه شنبه 27 اسفند 1398 - 17:33

صدور حکم جالب کرونایی توسط یکی از قضات کهگیلویه و بویراحمد+سند

قاضی چاروسایی با صدور حکمی جهت مبارزه با بیماری کرونا اقدام کرد.

به گزارش بویرنیوز، شاید این روزها کمتر کسی باشد که در جامعه در هر لباس و هر شغل و سن سالی باشد از بیماری بی سابقه کرونا حرف نزند یا اقدامی انجام ندهد؛ یکی به دنبال این است که با راه اندازی کارگاه تولیدی تهیه ماسک کرده و دیگری با تهیه مواد ضدعفونی از انی ویروس افیونی رفع بلا کند.

در اقدامی جالب توسط یک قاضی روحانی در منطقه چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور رای سارقی را به تهیه ماسک و مواد ضدعفونی محکوم کرد.

صادق انصاری‌پور در خصوص این اقدام عنوان کرد: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده حداقلی از مجازات حبس مگر در موارد ضروری است.

دادرس دادگستری چاروسا بیان کرد: در ماه های گذشته سارقی اقدام به سرقت دو راس گوسفند می‌کند که پس از صدور حکم به دو سال حبس و ده ضربه شلاق محکوم می‌شود.

وی افزود: در همین زمینه با در نظر گرفتن مراتب قانونی با رعایت قانون متهم مکلف شد اقلام بهداشتی و دستکش و مواد شوینده و ضدعفونی در اختیار مددجویان کمیته امداد و افراد بی بضاعت و بیماری های خاص قرار دهد و بین آنها تقسیم نماید.

انصاری پور یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش نسبی قیمت لوازم بهداشتی  و کمبود آن، محکوم مکلف است تحت نظارت رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام و با هماهنگی اداره‌های بهزیستی و کمیته امداد، مبلغ ۵ میلیون تومان اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش، شوینده و دستمال (پد) الکلی، ژل و دیگر موارد مشابه تهیه تا اداره‌های یاد شده با نظارت رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام به صورت عادلانه و متناسب، این وسایل را میان خانواده‌های نیازمند کم‌توان و افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مددجویان بخش چاروسا توزیع کنند.

به گزارش فارس در گذشته هم شاهد چنین حکم‌هایی از سوی این قاضی بودیم و در ماه گذشته هم پس از چندین ماه اختلاف بر اثر انتخابات و درگیری‌های صورت گرفته پس از واگذاری پرونده اختلافات انتخاباتی در این منطقه از سوی مدیرکل دادگستری استان به این قاضی روحانی، سرانجام پس از یک هفته پرونده منجر به صلح و سازش می‌شود.فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318161
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دمت گرم

دیدگاه شما