چاپ این برگه

گله مندی مردم کهگیلویه و بویراحمد/ نه وام های قرض الحسنه معوق شد و نه بیمه ها تمدید!

مقامات بانکی و بیمه ای کشور چند باری به مردم اعلام کردن وام های قرض الحسنه به مدت ۳ ماه معوق می شود و در این مدت بانک ها نباید به مشتریان فشار بیاورند از طرفی بیمه های خودروهای که تاریخ اتمامشان در روزهای منتهی به اسفند بود هم بنا بود خودکار تمدید شود.

به گزارش بویرنیوز، مخاطبان در تماس هایی اما گفتند:

مگر قرار بر مدارا نبود و اینکه شرایطی باشد در خانه بمانیم، بانک…….. علیرغم همه سخنان مقامات ارشد اما از حساب ما خودکار پول کسر کرد!

چرا هر روز از بانک…….. به صورت خودکار تماس گرفته می شود برای پرداخت بدهی ؟ این نامش مدارا و همراهی با مردم در این دوران است؟!

برای اطمینان ا، تمدید خودکار بیمه خودرویم که در ۲۶ اسفند تمام شد به نمایندگی زنگ زدم تا ببینم اینکه اعلام شد به صورت خودکار تمدید صورت می‌گیرد و من باید اردیبهشت برای گرفتن اصل بیمه مراجعه کنم صحت دارد که با پاسخ عجیبی روبرو شدم « نماینده بیمه گفت: ما هم شنیدیم اما صرفاً در فضای مجازی، هیچ بخشنامه ای برای ما نیامده و اگر تمدید صورت می‌گیرد ضمن اینکه جریمه می شوید مبلغی اضافه تر ناشی از افزایش حق بیمه در سال بعد هم متحمل می شوید»

به گزارش بویرنیوز، با این روند نباید از مردم انتظار خانه نشینی داشت، وقتی همراهی ارزشمند و موثری برای کم شدن نیازها و خواسته های مردم صورت نمی‌گیرد، کسی هم در خانه نخواهد نشست!