سه شنبه 27 اسفند 1398 - 8:44

حمله افراطی ها به حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا (ع) / درب حرم شکسته شد/ اعتراض به تعطیلی حرم به دلیل کرونا (+ فیلم)

امروز حرم های مشهد و قم برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، بسته شدند. با این حال تندروها با هجوم به حرم مطهر حضرت معصومه(س) وارد محوطه شدند.

شماری از افراط گرایان اسلامی با حمله به حرم حضرت معصومه (س) در قم و حرم امام رضا(ع) در مشهد، درهای حرم را شکستند و “حیدر حیدر” گویان وارد حرم شدند.

به گزارش عصرایران، این افراد به بسته شدن درهای حرم اعتراض دارند. درهای حرم به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا (کووید19) بسته شده اند.

تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه (س) 

فرمانده نیروی انتظامی استان قم: در حال حاضر در جلسه شورای تأمین در داخل حرم مطهر تشکیل‌شده است و هرگونه تصمیمی که اتخاذ شود ما مجری آن خواهیم بود.

چنانچه ابلاغ به ما شود که با عوامل تحصن‌کننده برخورد کنیم توسط نیرو‌های حاضر در محل این اقدام را صورت خواهیم داد.

نیرو‌های پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) را نخواهند داد. 

استاندار قم: هیچ تجمعی در قم نباید تشکیل شود

سرمست استاندار قم به خبرگزاری مهر گفته است: کاهش ورودی‌های بیمارستان‌ها فقط با مشارکت مردم در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا امکان پذیر است.نباید اجازه دهیم هرگونه تجمعی و با هر عنوانی در استان شکل گیرد/ مهر

در ادامه تصاویری از هتک حرمت به این دوبارگاه را می بینید/ بارگاه حضرت معصومه پس از هجوم این افراد جوشکاری شد تا به آن تعرضی نشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318143
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما