شنبه 24 اسفند 1398 - 9:26

کرونا | دستورات و توصيه هاي مهم مديرعامل آب و فاضلاب کهگيلويه و بويراحمد

تمامی مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیران درآمد مشترکین تاکید شده است جهت کمک به مردم در حفظ سلامت و امنیت روحی و روانی تا اطلاع ثانوی از هرگونه قطع انشعاب آب خودداری شود.

دستور جدي به همکاران

به گزارش بويرنيوز، فيض اله پاسره اظهار داشت: بنا به شرایط خاصی که در آن قرار داریم به تمامی مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیران درآمد مشترکین تاکید شده است جهت کمک به مردم در حفظ سلامت و امنیت روحی و روانی تا اطلاع ثانوی از هرگونه قطع انشعاب آب خودداری شود.

مديرعامل آب و فاضلاب استان گفت: شرایط لازم برای تامین آب مورد نیاز شهروندان در تمامی نقاط استان در نظر گرفته شده و تیم های اتفاقات و بهره برداری در مناطق شهری و روستایی آماده رفع مشکلات و چالشهای پیش رو خواهند بود.

وی افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته و بنا به شرایط خاصی که در آن قرار داریم به تمامی مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیران درآمد مشترکین تاکید شده است جهت کمک به مردم در حفظ سلامت و امنیت روحی و روانی تا اطلاع ثانوی از هرگونه قطع  انشعاب آب خودداری شود.

تهيه مواد ضدعفوني در دستور کار است

پاسره گفت: البته خودمان را به تامين آب محدود نکرديم و در اين روزها سعي کرديم با ظرفيت هايي که داريم مواد ضدعفوني کننده تهيه و در سطح ادارات استان توزيع کنيم و در شهرستان هاي استان تا آنجا که امکانات و منابع اجازه داده، سهمي از اين محلول هاي ضدعفوني توليدي نيز به مردم رسيده است.

توصيه به مردم

پاسره ضمن بيان اينکه نیروهای خدوم آب و فاضلاب تحت هر شرایطی خود را در کنار مردم و همراه آنان می دانند، گفت: انتظار و توصيه ما به مردم رعايت صرفه جويي در آب است.

وي ادامه داد: اين روزهاي پايان سال اگرچه طبق آداب و رسوم زيباي ما فصل نظافت و خانه تکاني هم هست اما انتظار داريم با توجه به شيوع اين بيماري و ضرورت استمرار آب براي مقابله موثر با ويروس کرونا، مردم خانه تکاني هاي خود را فعلا انجام ندهند تا از شرايط بحراني کنوني عبور کنيم.

مديرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در مدت زماني که مشغول شست و شوي دست ها هستيد آب را ببنديد تا از هدر روي اين مايع حياتي جلوگيري شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318040
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما