جمعه 23 اسفند 1398 - 16:10

ویدئویی اثرگذار از تلاش کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این روزهای ملتهب(+فیلم)

بیمارستان شهید جلیل بعنوان مرکز درمانی اصلی و مرکزی بستری بیماران مشکوک و مبتلای قطعی به کرونا است.

به گزارش بویرنیوز، بیمارستان شهید جلیل یاسوج بعنوان مرکز اصلی پذیرایی بیماران کرونایی و افراد مشکوک در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین شده است.

این روزها که همه ما به دنبال رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی هستیم، در قرنطینه هستیم و در کنار خانواده ها از لحظاتمان بدون استرس لذت می‌بریم اما در کنار ما هستند پرستاران و پزشکانی که جان بر کف به بیماران کرونایی خدا می دهند.

 

بسیاری از این پرستاران روزها است و شاید ۲۰ روز و بیشتر که در کنار خانواده های خود نیستند و به دلیل ارتباط با بیماران کرونایی مجبور به قرنطینه خود هم هستند، امری که شاید برای ما حتی فکرش سخت باشد.

تصور اینکه ۲۰ روز فرزندت را فقط در گوشی موبایل ببینی عذاب آور است و سخت از آن اینکه بدانی بخاطر ارتباط مستمر با بیماران کرونایی ممکن است در نهایت جانت را در این راه بگذاری.

عشق به کار به خدمت و انسانیت جامعه شریف پزشکی استان و به‌ویژه پرسنل بیمارستان شهید جلیل ستودنی است.

قطعاً همه مردم استان خود را مدیون و ممنون زحمات صادقانه و شبانه روزی این عزیزان می دانند و از یاد نمی برند روزهایی را که این نیروهای جان بر کف مهم ترین داشته شان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای سلامت مردم استان صادقانه جنگیدند.

همه ما می توانیم با رعایت دستورالعمل ها، عدم حضور بی مورد در اجتماعات بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318013
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Saeideh گفت:

    من این کلیپو میخوام چرا نمیشه دانلودش کرد؟

  2. ناشناس گفت:

    خدا به خودشون و خانواده هاشون سلامتی وتندرستی بده؛ کاش تردد ها کم بشه تا بار کاری این عزیزان هم کم بشه و بتونن هر چه زودتر به خونه برگردن؛ خواهش میکنم جلوی ورود مسافران رو بگیرید این درست نیست مردم بومی تو خونه بمونن ولی مسافر بریزه تو شهر و همه جا آلوده بشه ؛چرا مردم اینقدر بی توجهی میکنن .

  3. قهرمانان سلامت گفت:

    ما شما را قهرمانان سلامت می دانیم . به شما افتخار می کنیم. شما هم مثل قهرمانان جنگ حماسه افریدید و وطن به شما افتخار می کند و فصلی از تاریخ کشور را برای آیندگان با متنی حماسی می نگارید
    ما برایتان دست دعا برای سلامتی شما به سوی خداوندگار بلند می کنیم. خدا یارتان

  4. بویراحمد گفت:

    سلام
    پلاک های غیر بومی توی یاسوج خیلی زیاد شده
    تا حالا اینهمه پلاک غیر بومی توی یاسوج ندیده بودم
    تا فاجعه رخ نداده جلوی این ماشینا رو بگیرین
    مردم خود دست به کار بشن و ورودی های شهر رو ببندن

  5. ناشناس گفت:

    به تو افتخار میکنم جناب آقای دکتر جاودان سیرت اونهایی که در انتخابات به مدت ۴۸ساعت ساز ودهل گذاشته بودن چرا نمیان حمایت کنن والا قسم اینها دلسوز این نظام نیستن چرا خود استاندار جلو نمیره فقط حلو دوربین حرف میزنه برو جلو واز مردم دفاع کن فقط کادر پزشکی بیمارستان جلیل هست که دارن زحمت میکشن خانمی که الان ۲۰روز فرزند خود را در اعوش نگرفته ولی این مسولان کجا هستن .کاندیدهای که میلیاردها خرج انتخابات میکردن حال چرا به مردم کمک نمیکنن والا این رسمش نیست .

  6. ناشناس گفت:

    در پناه حق سالم و سربلند باشید.

  7. فاطمه گفت:

    خدا اجرتون بده

  8. ناشناس گفت:

    قطعا کسانی که با خدا معامله میکنند پاداشی درخور دریافت میکنند
    خدا ….

  9. ناشناس گفت:

    کسانی که دنبال تخریب هستن هیچ وقت چیزی را نمیبینن تو از کجا میدونی همینهایی که در صحنه کادر درمان هستن ودارن از جونشون مایه میذارن همونهایی نیستن که تو داری تخریبشون میکنی اگه میخوای تا یکی یکی برات نام ببرم تا از خجالت بمیری، چی گیرت میاد تو تو این وضعیت تخریب کنی جهان با تمام قدرتش نتونست کاری کنه تو تو خونه نشستی وهنوز هم دست از تخریب بر نمیداری

  10. ناشناس گفت:

    باسلام : جا دارد که از تک تک انها تشکر وقدردانی نمود واقعا از جان خودشون گذشتند به خاطر ما ؛ ما که اصلا رعایت نمی کنیم چطور بتونیم به انها کمک کنیم

  11. حامی گفت:

    سلام.بنده اهل اصفهان هستم و بعلت مسایل کاری مجبور شدم سه روز در یاسوج اقامت داشته باشم.راستش ناراحت نشوید مردم جوری تردد میکردند که انگار نه انگار در یاسوج کرونا هست ‌‌.واقعا ترسیدم ازین همه بی احتیاطی و شلوغی بازار.دادگاه را نیمه تعطیل کرده بودند بخاطر پیشگیری از شیوع ویروس ولی مردم جلو درب ازدحام کرده بودند تا شاید یجوری با اصرار وارد دادگاه شوند و این مرا خیلی متاثر کرد.
    درک میکنم عده ای بخاطر زندانیان و … مجبور به ماندن در دادگاه بودند ولی چرا ازدحام و شلوغی طوری که بین آدم ها حتی ده سانت فاصله نبود ؟!!
    هموطنان بخاطر غیرت و مردانگی که زنان با غیرت لر و بختیاری و ایرانی از خود نشان دادند در کادر درمان از همین الان رعایت بهداشت را از خودتون شروع کنید .

  12. پورمحمدی گفت:

    با تمامی وجود سر تعظیم فرود می آوریم در آستان مهربان ، پرانگیزه و سرشار از انسانیت این فرشته های نجات انسانها از بلایای جسمی و روانی. آرزوی سلامتی و تندرستی همراه با موفقیت روزافزون دارم برای این جمع انسانهای کامل و بشردوستان واقعی..

  13. متین گفت:

    خدا قوت
    براتون آرزوی سلامتی و طول عمر دارم امیدوارم با سلامت کامل از این بحران خارج بشیم.
    تنها کاری که دست ما ساخته است خود قرنطینگی است که کوتاهی نمی کنیم

  14. ناشناس گفت:

    خدا نگهدار شما باشد ای قهرمانان

  15. سارا زرین تاج گفت:

    خدا قوت هموطن…. دیشب اشک از چشام سرازیربود… از خدا سلامتی همه رو میخوام

  16. م گفت:

    درودبه شرف وجدان پاک وشعوربالاوانسانیت شماهم استانیهای گلم.خسته نباشید.مردم دیگرشهرهاماامسال برای شما وازشمامیخواهیم ماراگرفتارنکنیداگرجانتان برایتان ارزش دارداین مدت خانه بمانید

  17. کرونا_را_شکست_میدهیم. گفت:

    خدا نگهدارتان مدافعان سلامت.

دیدگاه شما