جمعه 23 اسفند 1398 - 0:12

ورود ارباب رجوع به حوزه های قضایی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان: تا اطلاع ثانوی ورود مردم به دادگستری ممنوع خواهد بود

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد درپی شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش بیشتر آن در تمام حوزه های قضایی استان ،ورود ارباب رجوع ممنوع شد.

دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان: تا اطلاع ثانوی ورود مردم به دادگستری ممنوع خواهد بود

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد درپی شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش بیشتر آن در تمام حوزه های قضایی استان ،ورود ارباب رجوع ممنوع شد.

دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان با بیان این مطلب اظهار کرد: از روز شنبه 98/12/24تا اطلاع ثانوی ورود هر گونه ارباب رجوع به ساختمان‌های حوزه های قضایی، استان ممنوع خواهد بود.

دکتر نگین تاجی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور وضرورت پیشگیری از همه گیر شدن این بیماری در استان و از آنجا که حضور مردم در محاکم به دلیل تجمع های ایجاد شده، خطر انتقال و فراگیر شدن ویروس را افزایش خواهد داد، لذا خادمین مردم در دادگستری استان تصمیم گرفتند که از ارائه خدمات حضوری به مردم تا اطلاع ثانوی امتناع شود.

مقام ارشد قضایی استان افزود: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، قضات محترم کشیک، در دادسراها حضور خواهند داشت و به امور ضروری رسیدگی می نمایند.
وی گفت: مقرر گردید جهت جلوگیری از تضییع حقوق اصحاب پرونده ها، کلیه اوقات رسیدگی تا پایان سال جاری تجدید و اوقات جدید از اردیبهشت ماه سال بعد تعیین و از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به اطلاع مردم عزیز رسانده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما