چاپ این برگه

تقوی نژاد برای احقاق حقوق جامعه بزرگ درمانی کشور دست به کار شد/+عکس

نامناسب بودن وضعیت حقوقی و مشکلات معیشتی و تاخیر در پرداخت ها یکی از گله مندی ها و دغدغه های جدی کادر بهداشت و درمان است.

به گزارش بویرنیوز، این روزها کشور درگیر بحران ویروس کرونا است و پیشقراولان مبارزه با این ویروس مرموز بر عهده نیروهای جان بر کف بهداشت و درمان است که شاید بسیاری از آنها را نیروهای شرکتی و قراردادی تشکیل دهند که وضع نامناسبی هم در زمینه حقوق و مزایا دارند.

با توجه به حساسیت شرایط کنونی و به جهت نقش مستقیم این افراد بر سلامت کل ایران و البته با توجه به طولانی شدن زمان ماندگاری این ویروس در کشور، ضرورت ایجاد امید و نشاط در خود این پرسنل یک ضرورت جدی است.

دکتر سید کامل تقوی نژاد که سابقه او در بانک سپه و امور مالیاتی هم به خوب نشان داده حمایت از نیروی انسانی و تلاش در راستای ایجاد عدالت در میان جامعه همکاران برای او یک اصل است در وزارت به در است هم شروع به کاری جهادی کرده است.

با وجود همه فشارها و مخالفت ها اما وزیر بهداشت در دستوری فوری به ‌مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت دستور داده با بررسی همه بندها و ابزارهای قانونی، زمینه را برای بهبود وضع حقوقی نیروهای قراردادی و شرکتی فراهم آورد تا این افراد کمترین احساس بی عدالتی و تبعیض نداشته باشند.

این اقدام و‌ طرح آن در شرایطی که قشر زیادی از نیروهای درمانی به واسطه حجم کاری رو یه فرسودگی می روند همچون مرهمی بر آتش بوده است و افراد زیادی از سراسر کشور از این نگاه و دیدگاه دکتر تقوی نژاد قدردانی کرده اند.

Https://www.instagram.com/tosehe24