سه شنبه 20 اسفند 1398 - 20:40

قابل توجه رئیس جمهور: مردم تصمیمات ستاد مقابله با کرونا را بیشتر به جوک شبیه می دانند!

آخرین آمار از مبتلایان به کرونا در ایران نشان می دهد، این ویروس با شیوع بیشتری در کشور جولان می دهد.

به گزارش بویرنیوز، مبتلایان به کرونا در کشور به 8042 مورد رسیده که از این تعداد 291 نفر فوت شدند، روند این ویروس نشان می دهد علیرغم همه توصیه ها اما در این دو هفته شاهد افزایش گرفتن مبتلایان به این ویروس باشیم.

مردم تصمیمات ستاد مقابله با کرونا را بیشتر به جوک شبیه می دانند!

مسئولان کشور مدام از لزوم خانه نشینی صحبت می کنند اما از آن طرف رئیس جمهور با اعلام شرایط عادی ساعات کار را به حالت قبل بر می گیرداند.

از طرفی با جدیت از قرنطینه شهر ها و استان ها گفته می شود و کنترل نظارت ها اما می بینیم آنطور که باید نظارت ها سفت  وسخت نیست و در برخی شهرها متاسفانه خود مردم و سازمان های مردم نهاد برای ممانعت از مسافران وارد کار شده اند به ویژه در استان های شمالی که این وضوع تبعات بدی خواهد داشت.

با این روند و عدم تعطیلی و قرنطینه سخت گیرانه نمیتوان انتظار توقف کرونا را داشت، همین امروز تصاویری از اتوبوس های شهری تهران منتشر شد که شلوغی بیش از حد در این اتوبوس ها زنگ خطری است برای عدم مهار این ویروس سرکش است.

بسیار محتمل است که مردم در خانه نمی نشینند، وقتی همه ادارات در حالت عادی! در حال کار هستند، هیچ تسهیلاتی و یا پیش بینی برای حمایت از مردم تدارک دیده نشده بخش زیادی از مردم قادر نیستند به خانه نشینی روی بیاورند، آنها برای امرار معاش خود و خانواده هایشان مجبورند تن به خطر دهند.

با وجود همه این موارد اما ضروری است برای سلامت و امنیت جانی مردم که مهم ترین داشته هر فردی است، بسیار سختگیرانه و موثر وارد گود مقابله با کرونا شد و اگر جایی هم نیاز به برخورد و جریمه بود اعمال شود تا جان و سلامت اکثریت مردم حفظ شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما