چاپ این برگه

بی تدبیری در غربالگری مسافران کهگیلویه و بویراحمد/+فیلم

گروه اجتماعی: در روزهای اخیر بود استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غربالگری ورودی های استان خبر دادند و اعلام کردند افراد مبتلا بدون شک در قرنطینه خواهند بود.

به گزارش بویرنیوز، حالا یکی از خبرنگاران صدا و سیما به محل غربالگری مسافران در پلیس راه یاسوج به شیراز رفته و کلیپی تهیه کرده که جالب توجه است.

در این محل چند نیروی درمانی درونی کانکسی کوچک و بدون تهویه مناسب هستند (که خود می‌تواند موجب ابتلای این افراد در صورت مراجعه بیمار کرونایی شود)

مسافران باید در صف بایستند تا از آنها تست گرفته شود، این دومین خطا است، صف هایی که فاصله در آنها هم ابدا رعایت نمی شود و اگر کسی مبتلا و ناقل باشد قطعا موجب انتقال ویروس به افراد سالم می شود.

افراد مشکوک به حال خود رها می شوند، این اشتباه سوم است، قطعاً افراد مشکوک باید به بیمارستان ارجاع داده شوند و اگر بنای این کار را مسافر ندارد خب به هیچ وجه اجازه اسکان داده نشود و با هماهنگی پلیس از اتراق آنها باید جلوگیری شود.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک این نوع غربالگری نه تنها مفید واقع نمی شود که خود عاملی برای انتشار بیشتر ویروس هم خواهد بود!

امیدواریم مسئولان به همان اندازه که تبلیغ می کنند و شعار می دهند، عمل هم بکنند و با نظارت بهتر و اصولی تر همچون دیگر استان ها به غربالگری بپردازند.