دوشنبه 19 اسفند 1398 - 10:48

نماینده کهگیلویه بزرگ ماراتن خدمت را شروع کرد

یادداشت مخاطب بویرنیوز- علی آذریان:

بسمه تعالی

در این بحبوحه شیوع بیماری کرونا و در هیاهوی خبری این ویروس آنچه ناخودآگاه میان بولتون های خبری چشم نواز است تلاش های امید بخش مردی است که بی اعتنا به این شلوغی ها و برخلاف مسوولانی که خود را قرنطینه کرده اند و از ترس ویروس خانه نشین شده اند برای عزت مردم و دیارش بی هیچ واهمه ای گام برمی دارد .

آری آن شخص کسی نیست جز سید محمد موحد . هنوز عرق کارزار انتخابات برجبینش خشک نشده کمر همت به اعتلای کهگیویه بزرگ بسته و سعی بر بازگرداندن عزت کهگیلویه ای دارد که چند صباحی است به حاشیه رانده شده و مورد ظلم قرار گرفته شده است  .

موحد هم نفوذ دارد هم کاریزما،  دو ویژگی که او را در میان منتخبان مجلس منحصر به فرد کرده است.

او سابقه پنج دوره نمایندگی مجلس را دارد، سابقه ای که برای او جایگاه، نفوذ و قدرت چانه زنی غیر قابل انکاری در ساختار نظام فراهم ساخته  است .

بی شک وی می تواند با استفاده از این امتیاز درهای توسعه و پیشرفت را نه تنها به شهرستان بلکه به روی استان نیز هموار سازد .روی آوردن مجدد خیل عظیمی از مردم به او در این دوره از انتخابات ، انگیزه استفاده از ظرفیت ها را در وی نیز دوچندان کرده است و  این دیدارها در این برهه و موقعیت نشان از اراده و انگیزه ای بالای ایشان است که جز در وفای عهد به مردم کهگیلویه در چیزی نمی توان گنجاند.

او خود می داند مهمترین راه قدردانی از مردمی که به او اعتماد کرده اند و با اختلاف چشمگیر از رقیبش راهی مجلس کردند خدمت است . این مهم را نیز باید یقین دانست که اعتلای کهگیویه بزرگ مردی بزرگ برای شرایط سخت می خواهد مانند موحد .  انگیزه و تلاش او را می ستاییم و برای او و کهگیلویه بزرگ توفقیق روز افزون آرزومندیم

علی آذریان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317906
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عادل گفت:

    درود برسناتور

دیدگاه شما