یکشنبه 18 اسفند 1398 - 13:30

اقدام فرهنگی جالب توجه شهردار اسبق یاسوج برای فرهنگ سازی پیشگیری از کرونا/+عکس

بهرامی افزود: راننده تاکسی ها با توجه به نیازشان برای امرار معاش باید در بین مردم باشند چون اگر در خانه بنشینند مانند بقیه درآمدی نخواهند داشت و مجبورند به کار خود در این شرایط بحرانی ادامه دهند.

به گزارش بویرنیوز، در پی شیوع بیماری ویروسی ”کرونا”محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج با تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده بسته هایی را بین راننده های تاکسی یاسوج و مردم این شهر توزیع کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، امروز (۱۸ اسفند) محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج در اقدامی ارزشمند و فرهنگ ساز اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را بین راننده های تاکسی یاسوج و مردم این شهر تقسیم کردند.

در حاشیه این اقدام خداپسندانه و فرهنگ ساز، محمد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار فریاد جنوب گفت:با توجه به شیوع این بیماری در سطح وسیع در بحث فرهنگ سازی باید اقدامات ویژه ای صورت گیرد و علاوه بر این که خود مردم کمک کنند باید مسئولین نیز مبارزه با این ویروس را جدی تر دنبال کنند.

بهرامی افزود: راننده تاکسی ها همکاران قبلی بنده بوده اند و به مشکلات آن ها آشنایی کامل دارم. با توجه به نیازشان برای امرار معاش باید در بین مردم باشند چون اگر در خانه بنشینند مانند بقیه درآمدی نخواهند داشت و مجبورند به کار خود در این شرایط بحرانی ادامه دهند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مراجعه کنندگان به این قشر افراد کم بضاعت جامعه هستند که خودروی شخصی ندارند و مجبورند با تاکسی جابجا شوند.و با توجه به این که روزانه افراد زیادی از تاکسی استفاده میکنند اگر مسائل بهداشتی در این زمینه رعایت نشود ممکن است باعث شیوع بیشتر بیماری شود و خود نیز به این ویروس مبتلا شوند. این یکی از دلایل توزیع اقلام بهداشتی بین قشر راننده تاکسی هست.

شهردار اسبق یاسوج در ادامه گفت: امیدواریم با توجه به شرایطی که راننده تاکسی ها دارند روزی برسد که آن ها نیز از امنیت شغلی بهره مند شوند و برای بیمه آن ها دنبال راهکاری باشیم.و همچنین در این شرایط بحرانی و حتی در شرایط مشابه که ممکن از در آینده پیش بیاید بتوانیم حداقل معیشت را برای آن ها تامین کنیم و مشکلاتشان را حل کنیم. درد آن ها در ماست و نگرانشان هستیم.

بهرامی در پایان گفت:امیدواریم این کار باعث فرهنگ سازی در جامعه شود و افرادی که  توان کمک به بهبود شرایط را دارند به مدد مردم و مسئولین بیایند و هر کدام گوشه ای از کار را بگیرند تا بتوانیم به سلامت و با سربلندی از جنگ با این ویروس بیرون بیاییم.

لازم به ذکر است در کنار توزیع این اقلام افرادی متخصص حضور داشتند و نکات آموزشی را برای راننده های تاکسی و مردم ارائه می دادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317878
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پریناز گفت:

    درود بر تو آقای بهرامی شریف

  2. امین خادمی گفت:

    درود برشما جناب دکتر بهرامی عزیز

  3. حسن منفرد گفت:

    زند بادمهندس بهرامی

  4. خدارحمی گفت:

    درود بر معمار پایتخت طبیعت ایران

  5. ناشناس گفت:

    بقیه کاندیداها کجایند
    نماینده قدیم وجدید کو

  6. حسنی گفت:

    واقعا پوست کلفتی…..

  7. درد آشنا گفت:

    درود بر مهندس بهرامی عزیز با این کار خداپسندانه. باید احسنت گفت

  8. جهانگیر احمدی گفت:

    درود بر تو مرد باغیرت. گندم از گندم بروید جو زجو

  9. مجید گفت:

    احسنت و صدآفرین بر آقای بهرامی با این کار خداپسندانشون. بر خلاف بعضیها که در این روزهای سخت فقط حرفهای شعارگونه میزنند ایشون خودشون وارد عمل شدند. الان که من این پیام رو نوشتم شاید بعضیها بگن که در انتخابات از طرفداران ایشون بودم که اینجور حرف میزنم نه به خدا اینجور نیست.و اینکه از قدیم گفتن رفیق رو باید در روزهای سخت بشناسی.

دیدگاه شما