شنبه 17 اسفند 1398 - 19:07

روز پر کار موحد در تهران/از رونق معادن در آینده نزدیک تا دریافت کمک نیم میلیاردی برای مقابله با کرونا در کهگیلویه بزرگ

منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، امروز یا حضور در پایتخت به دیدار معاونین وزیر صنعت و وزیر بهداشت رفت.

به گزارش بویرنیوز، سید محمد موحد امروز و در حالی که تقریباً دیگر نمایندگان و منتخبان به واسطه ویروس کرونا در حال استراحت هستند، برای پیگیری و مطالبه دو حوزه اساسی و مورد خواست مردم حوزه انتخابیه خود، به تهران آمد.


معادن کهگیلویه بزرگ سامان داده می‌شود

دیدار اول موحد با دکتر غریب پور بود،او در نشست با معاون وزیر صنعت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو و معاون پیگیر آخرین تحولات فسفات چرام، نیترات دیشموک و فسفات قیام لنده شد.

موحد در این دیدار از ضرورت توجه ایمیدرو به مناطق محرومتر گفت و افزود: معادن خرد از زمینه های مهم کد نظر باشد چرا که هم به سرعت به نتیجه مطلوب می رسد و هم با توجه به شرایط منطقه می‌تواند در اشتغال سازی و فرایند توسعه کمک ارزنده تری در زمان قابل قبول تری به ویژه در کهگیلویه بزرگ بکند.

دکتر غریب پور در این دیدار ضمن بیان توجه ویژه ایمیدرو به مناطق محرومتر به‌ویژه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این استان جزو مناطق اولویت دار ما است و قطعاً با اتمام مطالعات پروژه های معدنی مطرح، وارد فاز اجرایی خواهیم شد.

معاون وزیر صنعت بیان کرد: برای فسفات چرام مسأله اصلی ما دانش فنی است، به دنبال این هستیم عیار آن با جداسازی فسفات از آهک بالا برود و لازمه آن نیز اتمام تحقیقات است، که به یاری خدا به زودی به نقطه خوبی می رسیم.

نماینده منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در ادامه ایمیدرو را به سمت وزارت بهداشت ترک کرد تا هم برای پروژه های درمانی و‌ نیاز های بهداشتی منطقه با مسئولان وزارت بهداشت دیدار کند و هم مشکلات معیشتی و حقوقی نیروهای درمانی حوزه انتخابیه اش را پیگیر شود.


دریافت کمک نیم میلیاردی برای مقابله با کرونا در کهگیلویه بزرگ

موحد با حضور در وزارت بهداشت به دیدار دکتر سید کامل تقوی نژاد رفت، او از شرایط خاص و‌ توپوگرافی جغرافیایی این منطقه گفت که موجبات افزایش هزینه هر نوع خدمتی شده است.

موحد گفت: پروژه های نیمه تمام عمرانی در حوزه درمانی و سلامت و تجهیز این مراکز، یکی از جدی ترین خواسته های مردم این منطقه است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های پرسنل درمانی و سلامت، گفت: دغدغه دیگر ما رسیدگی به وضعیت حقوقی و معیشت این عزیزان است، خدمات بهتر و ارزنده تر در هر مجموعه ای بسته به رضایتمندی نیروی انسانی آن است، توقع ما رسیدگی به وضع حقوق و مزایای این سربازان بهداشت و سلامت است.

دکتر تقوی نژاد، معاون منابع وزارت بهداشت از اشراف به شرایط کهگیلویه و بویراحمد گفت و برای کمک به بیمارستان های نیمه تمام چرام‌، بهمئی و لنده قول مساعدت و همکاری داد.

در این دیدار مقرر شد مبلغ نیم میلیارد تومان برای کمک به مقابله با کرونا در شهرستان های کهگیلویه بزرگ اختصاص داده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317866
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلام و درود بر سید بزرگوار و مجاهد نستوه و الگوی ایثار و مدافع محرمان و مستضعفان: سبحانی از شهرستان مارگون گفت:

    بسمه تعالی
    محضر سید بزرگوار و مجاهد نستوح عرض سلام و ادب و احترام دارم …. عنایت فرمایید مجمع نمایمدگان منتخب استان با همدلی و وفاق و با اخلاص در عمل مطالبه کننده حق حقوق مردم فهیم و نجیب وبا صداقت استان باشید.

  2. کهگیلویه و بویراحمد گفت:

    ای کاش منتخب فعلی و نماینده کنونی بویراحمد و دنا هم برای این دو شهرستان بود جه و اعتبار جهت بویراحمد و نا میگفت.و این شهرستان ها را اعتلا و ارتقا می بخشید.

  3. سید حسین موسوی نژاد گفت:

    درود بر سناتور ایران و مجلس روزت مبارک

  4. ناشناس گفت:

    از همین الان تفاوت نماینده کهگیلویه با بویراحمد آشکار شد.
    استان بویراحمد و کهگیلویه
    از بویراحمد فقط یه اسم مونده

دیدگاه شما