شنبه 17 اسفند 1398 - 8:44

اقدام ارزنده يکي از مديران ملي کهگيلويه و بويراحمد در فضاي ملتهب اين روزهاي کشور/+چند نکته

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به تعدیل نیروی برخی شرکت‌ها بعد از شیوع ویروس کرونا، از آمادگی ایرانسل برای جذب آن‌ها خبر داد.

به گزارش بويرنيوز، بیژن عباسی آرند، با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرام خود، اعلام کرد ایرانسل با هدف انجام مسئولیت اجتماعی با رویکرد همراهی با هموطنان عزیز، آمادگی خود را برای دریافت سوابق شغلی نیرو‌های تعدیل شده شرکت‌های زیان‌دیده از کرونا و جذب تعدادی از این عزیزان در صورت تطابق با معیار‌های استخدامی شرکت، اعلام می‌کند.

اين خبر کوتاه اما نکات بسيار بزرگي در دل خود داشت:

اميد آفريني در فضايي که همه نا اميد هستند، قطعاً در اين شرايط که غبار نا اميدي و التهاب فضاي کشور را گرفته است و ترس از کرونا و ورشکستگي موجب اخراج بسياري از کارکنان شرکت هاي خصوصي شده (تنها در يکي از شرکت هاي خصوصي در کشور به بهانه کرونا حدود 182 کارمند اخراج شدند) اما مديري پيدا شده که با وجود همه سختي ها و شرايط بي ثبات اقتصادي اين روزها از استخدام در حد توان افراد بيکار شده خبر داده است.

همدردي به موقع و تجلي واقعي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي؛ اقدام اين مدير نشان داد او بيش از آنکه به فکر جيبش باشد و از آنجا که اين شرکت خصوصي است و اتفاقا بايد به فکر کاهش هزينه ها باشد اما با اين اقدام از يک طرف نشان داد در لحظات سخت بايد در کنار مردم بود و از طرفي با اين اقدام قطعاً اعتماد مردم به مجموعه ايرانسل را به عنوان شرکتي مردمي و برخاسته از متن مردم و نه صرفاً به دنبال سود نشان داد.

مردم هم به خوبي پاسخ خواهند داد؛ اين اقدام بدون شک در ذهن مردم خواهد ماند، بهترين قاضي همين مردم هستند، اقدام ارزشمند امروز ايرانسل بدون شک با اعتماد و همراهي بيشتر مردم و اقبال به اين شرکت در آينده همراه خواهد بود، چرا که حتالا مردم مي فهمند چه کسي در روزهاي سخت در کنار آنهاست و به درستي تشخيص مي دهند بايد به چه کسي تکيه کنند.

زمينه رشد اين دست مديران را فراهم کنيد؛ هميشه همه ما مشکلات را به گردن مديران انداخته ايم و از عدم تعهد و نبود خلاقيت و شايستگي ها گفته ايم و بخش زيادي از نا بساماني امروز را مرهون مديريت هاي ضعيف ميدانيم، مشکلات و بحران ها ميدان خوبي براي شناسايي نخبه ها و مديران ارزشمند است، قطعاً مديران اينچنيني را بايد تشويق و زمينه به دست گرفتن مسئوليت هاي مهم تر که بتوانند در گستره بيشتري به مردم خدمت کنند را فراهم آورد و اين در واقع وظيفه کشور است.

به گزارش بويرنيوز، بیژن عباسی آرند؛ مدیرعامل ایرانسل از مديران جوان و ملي استان کهگيلويه و بويراحمد است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317839
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایران گفت:

    خداوند اورا در بهترین جایگاه قرار خواهد داد

دیدگاه شما