چاپ این برگه

پیام متفاوت تاجگردون خطاب به مردم و رقبا

غلامرضا تاجگردون با نوشتن پیامی خطاب به مردم از حضور حماسی آنان در انتخابات تقدیر و نکاتی را ذکر کرد.

کبنا ؛«غلامرضا تاجگردون» نماینده مردم گچساران و باشت با نوشتن پیامی خطاب به مردم از حضور حماسی آنان در انتخابات تقدیر و نکاتی را ذکر کرد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، متن این پیام به شرح زیر است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
بنام آنکه جان را فکرت آموخت…
سپاس و ستایش خدایی را که به ما نعمت بصیرت، آگاهی، درک زمان و دیگر نعمات خویش را عطا کرد و انتخاب را برای تمیز دادن راه صحیح زندگی و تعالی انسانی به ما ارزانی داشت.
درود و سلام بر بهترین و عزیزترین انسان عالم خلقت پیامبر اعظم (ص) و خاندان گرامی‌شان که همواره سرمشق و هادی ما بوده‌اند.
درود و سلام به روح بلند امام راحل عظیم الشان و شهیدان گران‌قدر بخصوص علمدار مقاومت و ذوالفقار سیدعلی، حاج قاسم عزیز که ما را بر بام عزت جهان نشانده‌اند و درود و سلام به رهبر فرزانه عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی).
درود بر مردم شریف استان و بخصوص مردم عزیز گچساران و باشت که مودت و همدلی و شور انقلابی خود را با معرفت و بصیرت درهم آمیختند و حماسه بی‌بدیل دیگری را در تاریخ سراسر افتخار خود ثبت و ضبط کردند و بدانید دنیا باری دیگر نظاره‌گر حماسه‌ای بود که شما خالق آن بودید و موجب تأثر دشمنان و شادی دوستانتان شد.
آفرین بر شما، درود بر عزم آهنین و اراده‌ای که امروز فهم و درک و زمان‌شناسی را با بصیرت خود به حماسه بزرگ انتخابات گره زد و دوم اسفند را در تقویم ایران اسلامی جاودانه کرد و صدالبته زبان و قلم از توصیف این حرکت عظیم و انقلابی عاجز است و من به‌عنوان فرزند و برادر کوچک شما پاداش عظیم این حماسه بزرگ را از خداوند برای شما طلب می‌نمایم.
عزیزان، بزرگواران و ولی‌نعمتان انقلاب؛ امروز شما باری دیگر با بصیرت و آگاهی و اعتماد به فرزند و برادر کوچکتان ادامه مأموریت خدمتگزاری در خانه ملت را به این‌جانب محول نمودید تا در ادامه رسالت خطیر خود، خادم و وکیل شما در مجلس شورای اسلامی باشم.
غلامرضا تاج گردون که عشق به نوکری و خدمتگزاری شما را تکلیف الهی و انقلابی خود می‌داند، در ادامه این مسیر پرمسئولیت با مدد از عنایت خداوندی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) همه همت خویش را برای سازندگی و توسعه به کار خواهد بست و همه توفیقات گذشته، حال و آینده را مدیون همت بلندتان می‌داند.
اعتقاد دارم همه سلایق مختلف در حماسه دوم اسفند سهیم‌اند و دوستان و رقبای انتخاباتی پس از پایان انتخابات به همراه همراهان خود رقابت را به رفاقت تبدیل و دست رد به سینه دشمنان و معاندان خواهند زد.
ملت شریف و عزیز بدانند که دشمن در شرایط مختلف در لباس دوست و با اسلحه نیرنگ ظاهر و عزت ما را نشانه خواهند گرفت لذا این فرصت را از دشمنان بگیرید.
ضمن سپاس و تشکر از خلق این حماسه بزرگ، انتظار می‌رود با بزرگواری و محبت پیروزی حماسه حضور را بر پیروزی نامزد خود مقدم دانسته و با حفظ روح بلند ولایتمداری وحدت و همدلی خود را با هیچ متاع دیگری معامله نکنید. خوشحالی و شادمانی را با معرفت بروز و از هر حرکتی که خدای ناکرده موجب سودجویی فرصت‌طلبان شود، بپرهیزید.
من به‌عنوان خدمتگزار کوچک شما، از حضورتان درخواست دارم تا دوستی و تعامل را با رقبای دیروز خود گره‌زده و از هرگونه سخن و پیام و مواردی که موجب بی‌حرمتی به مردمی که خودم را متعلق به آنان میدانم، بپرهیزید.
باری دیگر ضمن سپاس و تشکر از حماسه بزرگتان و خدا قوت به مجریان برگزاری انتخابات که همه همت خود را برای صلابت و سلامت انتخابات به کار بستند بخصوص استاندار محترم و فرمانداران سخت‌کوش و اعضای محترم هیئت اجرایی و نظارت، شورای تأمین استان و شهرستان توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت دارم.
———————————————–
فرزند، برادر و خدمتگزار شما
غلامرضا تاج گردون