شنبه 3 اسفند 1398 - 13:31

پیام روشنفکر به مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون

مهدی روشنفکر پیروز نهایی انتخابات شهرستان های بویراحمد و دنا پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش بویرنیوز، «مهدی روشنفکر» منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد.

با سلام
حضور پر شور و حماسی شما در انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی بود.

اکنون با پشت سر گذاشتن ایّام انتخابات، فصل دوستی ها را آغاز می نماییم و همه باهم در راستای بویراحمد واحد و دنای سرافراز، در جهت تحقق بخشیدن به فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، با اتحاد و همدلی، برای توسعه دیارمان، در کنار هم خواهیم بود.

لازم می دانم از همه دست اندرکاران انتخابات، هیئت های اجرایی و در رأس آنها استاندار فهیم و معاون سیاسی و امنیتی ایشان، اعضای هیئت های نظارت بر انتخابات، مقامات قضایی، فرمانداران و بخشداران، نیروی انتظامی، سبز پوشان سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان، تقدیر و تشکر نمایم.

این پیروزی بزرگ را به مردم شریف، به ویژه جوانان پر شور و شعور تبریک عرض می نمایم.

مهدی روشنفکر/ اسفند ماه ۱۳۹۸

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317310
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مجیدیان گفت:

    تبریک و تهنیت خدمت استاد عزیز
    توفیق روز افزون و سربلندی شما را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم . انشالله که با استاعانت از خداوند بزرگ بتوانید گره گشای مسائل مشکلات مردم باشید ،که با توجه به شایستگی هایی که در شما سراغ دارم قطعا هم چنین خواهد شد.
    به امید موفقیت ها بزرگتر

  2. سلام گفت:

    ما هم به نوبه خود تبریک گفته امیدواریم بدون ا ز نگاه قومیتی و مشورت گرفتن از افراد مخرب و بازدارنده در سیستم اداری بتوانید گره ای از مشکلات مردم باز کنید و از همه ظرفیت ها استفاده کنید چرا در پایان چهار سال عملکردتان به شما رای میدهد

  3. سهراب بشارت گفت:

    ضمن عرض تبریک آرزوی موفقیت وسربلندی از خداوند بزرگ طلب می کنیم.

  4. فرزند بویر احمد گفت:

    امیدوارم به همه ی مردم حوزه انتخابی به یک چشم نگاه کنید و افراد شایسته رو در کنار خود قرار بدین

  5. ناشناس گفت:

    جنا ب آقای دکترروشنفکر ضمن تبریک و آرزوی موفقیت شما از ایزد منان ؛اینو بدون و آگاه باش که چهار سال مثل باد میگذرد و فقط عملکرد صحیح جنابعالی سند راه یابی و اعتماد مجدد مردم به شما میباشد پس سعی کن همواره و همیشه شایسته سالاری را سر لوحه انتخابهای خویش قرار دهی نه مسایل قومیتی و طایفه ای و باند بازی

  6. شاگرد گفت:

    اینجانب که در دانشگاه فرهنگیان یاسوج مفتخر به آشنایی با استادوشاگرد استاد بودم این پیروزی را محضر استاد تبریک واز باریتعالی توفیق در انجام رسالتشان را مسئلت دارم. بی تردید حفظ این جایگاه اجتماعی ، سخت تر از بدست آوردن آن میباشد. همواره رضایت همزمان خلق وخالق بسیار سخت است .رضایت خالق واجب وماندگار ودر سرنوشت انسان متجلی میشود اما رضایت خلقی که در راستای رضایت خالق نباشد جز خسران نتیجه ای نخواهد داشت . والعصر ان الانسان لفی خسر الا الذین آمنو وعملوالصالحات وتواصو بالحق وتواصو باالصبر

    با احترام : شاگرد استاد – راد

دیدگاه شما