پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 23:28

قابل توجه مردم کهگیلویه و بویراحمد؛ فردا چه کسی را انتخاب کنیم؟

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سایر استان ها برگزار می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، انتخابات امر سرنوشت سازی است، قطعاً با انتخاب ما است که نحوه انتخاب مدیران و مسیر توسعه مشخص می شود، با انتخاب ما است که مشخص می شود افراد سالم و توانمندی بلند گوی صدای مردم می شوند و با اینکه راه برای زد و بندبازی ها باز می شود.

چند توصیه به مردم:

انتخابات را جدی بگیریم، قطعاً انتخاب ما آینده استان را مشخص می کند، برای آینده استان و شهرستان ها تصمیم ارزشمندی بگیریم و بیاییم، اگر در انتخابات شرکت نکنیم فردا روز نباید ادعایی داشته باشیم، اگر فردی ناشایست بر اثر عدم مشارکت قاطع ما به مجلس راه یابد نمی‌توانیم اعتراضی کنیم چرا که وجود این شرایط محصول عدم اقدام مناسبت خودمان است.

نامزدهایی که بنا دارند با خرید رأی مردم از طریق پول و بنزین و غذا به مجلس راه یابند ابداً افراد شایسته ای برای نمایندگی مردم نیستند، رأی به مانند ناموس هر کس به شمار می رود و حتی پیشنهاد و فکر خرید آرای مردم توهینی بزرگ به مردم غیور و شریف استان است.

نماینده ای شایسته است که بتواند بدون لکنت زبان، صدای گویای خواست همه مردم باشد، کسی که آگاه به امورات و مسائل مردمی باشد و توان ارائه مناسب هم داشته باشد و مهم تر از همه اینها با مردم صادق باشد.

رأی قومی و طایفه ای مغایر با تفکر و اندیشه توسعه محور است، در انتخاب هایمان سعی کنیم به توانمندی رأی دهیم، افرادی را انتخاب کنیم که بدانیم حضورشان موجب اتحاد است و نه موجبات انشقاق و چالش می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317219
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما