چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 15:58

اطلاع رسانی رسانه ها از اولین تخلف جدی انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد؟/رئیس کل دادگستری با مسئولان استانداری برخورد کند

رهبرفرزانه انقلاب  در صحبت‌های خودشان همواره همگان را به رعایت قانون ملزم می‌کنند. ایشان در رعایت ملزومات قانون اساسی در کشور می‌گویند: « در قوانین علوم اجتماعی درباره انقلاب‌ها می‌خوانیم که تا زمانی که مردم در اوج و شور هستند حرکت‌ها ادامه دارد و بعد از آن شاید دیگر شاهد تحرک در مردم نباشیم».

آیت‌الله خامنه‌ای ادامه می‌دهند: «در انقلاب اسلامی پادزهر این موضوع که انقلاب به پایان کار خود نرسیده است، در این باید دید که انقلاب خط راه خود را در ترسیم قانون اساسی دیده و تداوم بخشی این انقلاب به همین قانون اساسی متصل است. باید قانون را بپذیریم، اگر به نفع یا ضرر ما باشد».

تکمین به قانون  و پایبندی به آن بایستی توسط قانون گذار در ابتدا و سپس مجری قانون صورت بپذیرد ، اما متاسفانه این روزها در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ آنچه دیده می شود نه تنها قانون گذار به آن تمکین نمی کند بلکه متاسفانه مجری قانون که در امر محوله نه تنها درایتی از خود نشان نداده بلکه به این شائبه که به طرف فرد خاصی غش کرده است نیز دامن می زند.

به گزارش بویرنیوز ، سایت راک نیوز نوشت بنابر اخبار دریافتی؛ زمان سخنرانی سردار هاشمی پور که براساس زمان تعیین شده در صبح  روز چهارشنبه قرار بود در سرفاریاب برگزار گردد اکنون این زمان به عصر روز چهارشنبه تغییر یافته است.

بنظر می رسد تغییر سخنرانی در روز پنج شنبه این نامزد مجلس در شهر دهدشت از صبح به بعد از ظهر این حق را ایجاد کرده که هر نطقی را هرگونه که خود صلاح می داند به زمان مورد نظرش تغییر بدهد و پایبندی به قانون عملاً دست کم گرفته و بسیاری از مردم این نگرانی را دارند فرمانداری که اینگونه اقتدار اجرایی دولت را فدای حداقل ها کرده است ، خسارت ناشی از بی اعتمادی مردم به امانت داری آنها را چگونه  جبران کند

آقای استاندار دلسوز ، آن وعده ای که بر امانت داری از آرای مردم دادید که  بی شک تا کنون بر آن پایبند بودید آیابنظر شما  با اتفاقات رخ داده امروز سرفاریاب  که احتمالا ازخبر ندارید بر میزان هزینه وخسران معنوی آن مجموعه تحت مدیریتی شما فکر کرده است ؟

آیا این تغییر قانون و آنچه به مردم ابلاغ شده وقتی توسط مجریان جنابعالی اینگونه باب میل یک نامزد انتخابات دست خوش تغییر می شود ،جز لطمه به اعتماد عمومی نسبت به مجموعه جنابعالی که با همه وجود در راستای سلامت و بی طرفی در انتخابات  تا کنون تلاش کرده اید ضربه ای جبران ناپذیر وارد نخواهد کرد؟

افکار عمومی از ارشدترین نماینده اجرایی دولت در استان   و شورای محترم تامین انتظار دارند تا با ورود صریح و انقلابی به موضوع اجازه ندهند مردمی که برای حضور حداکثری در انتخابات و ناکامی دشمن عزم خود را جزم کرده اند بر اثر چنین سهل انگاری و خدای ناکرده جانبداری (افرادخاص) از تصمیم خود دلسرد شوند و نتیجه آن همان شود که دشمن در کمین نشسته برای تحقق رویای پلید خود لحظه شماری می کند.

معاونت سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات که در تغییر زمان روز پنج شنبه عدل هاشمی پور بر پذیرش قانون توسط نامزدها تاکید داشته است اکنون به افکار عمومی این پاسخ را بدهد که برای این تغییر چه پاسخی دارد به افکار عمومی بدهد ؟

آیا این امتیاز دهی های ویژه و اینکه فردی هر وقت دلش بخواهد هرجا سخنرانی کند با هماهنگی با مجموعه فرمانداری مرکزی حوزه انتخابیه صورت گرفته و ستاد انتخابات استان در جریان نیست یا اینکه با چراغ سبز ستاد انتخابات این نگاه از بالا به قانون در کهگیلویه بزرگ در طی این یک هفته اجرایی شده است ؟ پاسخ به این سوالات مطالبه مردم چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ  است که مجریان انتخابات باید خود را در مقابل افکار عمومی پاسخگو بدانند.

از رئیس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان محترم  انتظار می رود همانگونه که تا کنون با حضور پیشگرانه از هرگونه سواستفاده احتمالی -انتخاباتی جلوگیری کردند ، در راستای تحول انقلابی و تاکیدات  آیت الله رئیسی که منجر به خشنودی قلوب مستضعفین شده در این زمینه نیز با ورود به موضوع اجازه سواستفاده را از برخی افراد سلب نمایند تا به حول قوه الهی در روز جمعه  فارغ از نتیجه آن شاهد حضور حداکثری مردمی ،مدنظر مقام معظم رهبری باشیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317133
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما