سه شنبه 29 بهمن 1398 - 14:53

سخنرانی نماینده بویراحمد در مارگون؛ پیامک یک نامزد به زارعی + عکس

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : آمده ام که به مردم مارگون بگویم عهدی که با شما بستم به فضل الهی تحقق پیدا کرد .
به گزارش بویرنیوز ، غلام محمد زارعی در ششمین روز از تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که در جمع مردم مارگون بود، گفت: اگر چه رسیدن به تحقق وعده ها کار بسیار سختی بود که با کارشکنی های زیاد مواجه شد که حتی در درون مارگون برای توسعه این شهرستان کارشکنی کردند .

زارعی در ادامه گفت : کار را در مرحله اعلام می آوردیم اما متاسفانه کسانی که نه به فکر مارگون بودند ، نه برای پیشرفت مارگون فکر می کردند و فقط به منافع انتخاباتی فکر می کردند همواره سنگ اندازی می کردند .

وی با بیان اینکه برای عهدی که با مردم مارگون بستم کوتاه نیامدم عنوان کرد: بیش از ۱۵۰ جلسه کارشناسی با دولت ، وزرا و اشخاص مختلف تشکیل دادم و چندین بار در مجلس برای این خواسته شما نطق کردم ، این کاری که برای شهرستان شدن مارگون انجام شد معادل همه کارهایی است که در سراسر حوزه انتخابیه و حتی استان انجام شده است .

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون در ادامه خاطرنشان کرد: به  همین خاطر اعلام می کنم مردان و زنانی که در بخش مارگون ، شاید به دلیل ملاحضات نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند قلب آنها با شماست و شما را همراهی خواهند کرد .

غلام محمد زارعی ادامه داد : مارگون امروز در سراسر جغرافیای ایران بعنوان یک شهرستان شناخته شده است ، امورات این شهر و بخش تحت عنوان شهرستان انجام خواهد شد در کنار این شهرستان بخش زیلایی و دهستان های جدید شکل گرفته است که کار بسیار بزرگی است .

زارعی اضافه کرد: ساعت ها وقت ، صدها مکاتبه و جلسه ، فریاد زدن ها و دادخواهی که مردم مارگون بزرگ هستند ، یکی از کاندیداها که انسان بسیار محترمی هست طی یک پیامک برای من نوشت که حتما زور رستم گونه ای داشتی که این اتفاق بزرگ را انجام دادید .

غلام محمد زارعی گفت : من جواب دادم نه عظمت و بزرگی مردم مارگون بدور از تعصبات به حق خود رسیدند ، ما باید از جغرافیای محدود عبور کنیم منم فرزند مارگون و لوداب هستم ، من ساعتهای طولانی برای پیگیری مطالبات مردم این منطقه در جای جای مناطق یاد شده حرکت کردم .

زارعی ادامه داد : کارخانه سیمان که در مجاورت شماست و حداقل ۳۰۰ نفر را مشغول بکار کرده است راحت ایجاد نشده است ، یک کار مداوم و خستگی ناپذیر و بدون هیاهو بر اساس منطق در این منطقه انجام شد .

نماینده دو دوره مجلس تصریح کرد: آینده درخشان دیگری در انتظار مارگون است ، طرح های یزرگی برای مارگون پیش بینی کردم در سالهای آینده شاهد تحولات بیشتری در مارگون خواهید بود .

غلام محمد زارعی تشریح کرد : بدانید رقابت ها محدود و رفاقت ها بی انتها خواهد بود ارتباطات اجتماعی که در سراسر بویراحمد برقرار است ، مارگون را به یاسوج ، یاسوج را لوداب ، لوداب را زیلایی ، زیلایی را به پاتاوه پیوند داده است ، ما در بویراحمد منسجم و یکپارچه هستیم ، مارگون و لوداب را خواهیم ساخت .

زارعی گفت : وقتی که می توانم ظرف کمتر از ۸ سال اعتبارات منطقه را به ۲۰ برابر افزایش دهم ، وقتی که در ۸ سال گذشته علیرغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی ، دهها پروژه آبرسانی اجرا شده است و بیش از ۱۵۰کیلومتر بزرگراه ، بیمارستان ها ،جاده ها این ها در دوران سخت هستیم ما مرد روزهای سخت هستیم ما به سختی عادت داریم .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317074
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. برنا گفت:

    درود بر حاج زارعی مرد مردمدار و اخلاق و مرد عمل
    یا زهرا

  2. ناشناس گفت:

    درود بر زارعی الحق که مجلس حق شماست به امید پیروزی دوباره

  3. بویراحمد گفت:

    احسنت برتوای مردخستگی ناپذیر

دیدگاه شما