دوشنبه 28 بهمن 1398 - 9:39

مردم کهگيلويه و بويراحمدمانع رسيدن اين افراد به مجلس شوند!

انتخابات در هر سه حوزه انتخابيه کهگيلويه و بويراحمد با شور و حرارت خاصي دنبال مي شود.

به گزارش بويرنيوز، اين روزها در هر سه حوزه انتخابيه استان کهگيلويه و بويراحمد شاهد برگزاري ميتينگ هاي انتخاباتي و کارناوال هاي نامزدهاي انتخابات در مناطق مختلف استان هستيم.

در اين ميان البته اتفاقاتي هم رخ مي دهد (از اقدام به تيراندازي گرفته تا بروز برخي درگيري ها در ميان تعداد اندکي از افراد) که به نظر مي رسد بايد با هوشياري مردم فهيم استان در نطفه خفه شود تا خداي ناکرده شاهد اتفاق ناگوار و آبروريزي براي استان نباشيم.

قطعاً حضور و انتخاب مردم بي تاثير در آينده مديريتي و سياسي استان نيست، اين مردم هستند که رقم مي زنند در چهار سال پيش رو چه کسي منادي و فريادگرشان باشد و روند مديريتي و سياسي استان به چه نحو پيش برود.

به گزارش بويرنيوز، قطعاً انتخاب قاطبه مردم بد نخواهد بود اما لازم است چند نکته اي را يادآوري کنيم:

قطعاً کسي که بخواهد با شام و ناهارهاي انتخاباتي، بنزين رايگان و خريد راي خود را به مجلس برساند وکيل مطمئني براي مردم نيست، فردي که اينگونه به مجلس راه پيدا کند فردا روز هم دنبال معامله گري و فراهم آوردن شرايطي براي سوء استفاده براي حاميان مالي خود مي رود!

نامزدهايي که بي مهابا و بدون سند به ديگران تهمت مي زنند و اخلاق را در نطق هاي انتخاباتي رعايت نمي کنند نمي توانند وکلاي خوبي باشند، فردي که از همين الان سعه صدر و شهامت برخورد منصفانه با رقبا را ندارد قطعاً در آينده هم سخنان و خواست مخالفان خود را بر نمي تابد پس اين قبيل افراد هم شايسته حضور در مجلس نخواهند بود.

افرادي که هزينه هاي گزافي دارند و از هيچ تلاش و صرف بودجه اي براي برنده شدن نمي ترسند هم به نظر انتخاب خوبي نخواهند بود، اگر هدف واقعاً‌خدمت براي رضاي خدا به خلق است که ديگر جنجال،‌هوچي گري، هزينه هاي ميلياردي نياز ندارد.

به گزارش بويرنيوز، قطعاً هرکس ايده و نظر خود را دارد و اين دقيقاً همان دموکراسي است، چه خوب است در اين فضا بدون تنش و با رعايت حرمت و اخلاق با يکديگر برخورد کنيم و بدانيم آنچه پيروزي نهايي است مشارکت ما در فضايي به دور از تنش براي انتخاب فردي شايسته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317009
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    نگذاریم که این فرهنگ فعلی خدشه دار شود مهمترین عامل در توسعه اقتصادی و جذب گردشگر فرهنگ است

  2. ناشناس گفت:

    به نظرمن این انتخاب نیست بلکه رقابت پول وفامیل است -متاسفانه

  3. ناشناس گفت:

    تشکر بویر نیوز مردم آگاه باشید اسلحه مایه افتخار نیست اسب زین کردن و رژه رفتن مساوی با جنجال و نزاع در منطقه هست

دیدگاه شما