چاپ این برگه

حسن ر‌وحانی: دو بار درخواست استعفا داشتم

ر‌وحانی: در سال ۹۷ هم باز به دلیل مسائلی که در دولت پیش آمد همین موضوع را با ایشان مطرح کردم و ایشان این بار گفتند که من حتی یک ساعت زودتر هم اجازه نمی دهم که کار دولت خاتمه یابد. من این شایعه را شدیداً تکذیب می‌کنم، دولت تا آخرین روز پای کار خود می‌ماند.

بويرنيوز- حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست خبری خود با رسانه‌های داخلی و خارجی شایعه استعفا دولت را شدیداً تکذیب کرد.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شایعه استعفای وی چیست و تحلیل او از آن چیست، گفت: استعفا که معنا ندارد و از آغاز انتخابات آمدیم به مردم وعده و قول دادیم و تا ساعت آخر ان‌شاءالله پای قول خود می‌مانیم و تلاش می‌کنیم تا حد امکان این وعده‌ها را عملی کنیم.

روحانی ادامه داد: هیچ وقت به دنبال استعفا نبودم ولی در همان روزهای اول دولت در حالی که هنوز مراسم تحلیف انجام نشده بود خدمت رهبری گفتم که اگر کسی یا دولت بهتری وجود دارد که می تواند خدمت کند من حاضرم کنار بروم اما ایشان شدیداً رد کردند و گفتند دوست دارم تا آخرین روز خدمت کنید.

رییس‌جمهوری یادآور شد: در سال ۹۷ هم باز به دلیل مسائلی که در دولت پیش آمد همین موضوع را با ایشان مطرح کردم و ایشان این بار گفتند که من حتی یک ساعت زودتر هم اجازه نمی دهم که کار دولت خاتمه یابد. من این شایعه را شدیداً تکذیب می‌کنم، دولت تا آخرین روز پای کار خود می‌ماند.

بر اساس این گزارش محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور ، فریدون وردی نژاد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور ،علی رضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور، سید عباس موسوی سخنگوی وزات خارجه، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور ، مدیر عامل خبرگزاری ‌های داخلی و برخی مدیران مسئول رسانه‌ها در این نشست خبری حضور دارند.