یکشنبه 27 بهمن 1398 - 22:18

خرید رای با بنزین رایگان در شهرستان کهگیلویه!

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: با تلاش معاونت پیشگیری دادگستری و دادستان محترم شهرستان کهگیلویه عوامل وابسته به یکی از کاندیداهای مجلس که مبادرت به تهیه حواله و دادن بنزین رایگان به برخی افراد در راستای خرید و فروش رای نموده بودند تعقیب، شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده صورت گرفت.

به گزارش بویرنیوز، سید عیسی حسنی افزود: در راستای مصوبات شورای تامین و کمیته پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی استان، کلیه دادستان‌های محترم در حوزه های قضایی، فعال و به محض مشاهده یا ملاحظه هرگونه جرم یا وصول خبر یا گزارش مبادرت به برخورد قضایی می نمایند.

وی گفت: در این راستا امروز خبری از اعضای سامانه جامع اطلاعات مردمی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مبنی بر اعطای بنزین رایگان که اولین بار به این شکل در استان مشاهده می شد، توسط یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه قضایی کهگیلویه واصل که به دادستان محترم عمومی و انقلاب اطلاع داده شد. با هماهنگی مقامات محترم  قضایی و انتظامی شهرستان  موضوع کشف، مدارک جمع آوری و برای اقدام کنندگان به خرید و فروش، تشکیل پرونده کیفری گردیده است.
حسنی تاکید کرد: ویژگی خاصی که این دوره از انتخابات را متمایز از سایر ادوار می نماید، اطلاع رسانی سریع و کمک مردمی در  ارائه مستندات به صورت مستقیم به سامانه های اطلاع رسانی دادگستری استان، از اقدامات مجرمانه افراد می باشد. البته دستگاه قضایی ضمن تقدیر و تشکر از امت حزب الله خود را مکلف  به انجام تکلیف قانونی خود در برخورد با جرایم انتخاباتی می داند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316997
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جواد گفت:

    عدل یا موحد برای من به عنوان یک شهروند عادی فرقی نداره.ولی خدایی ادرس بده ما هم بریم یک باک بنزین بزنیم. توی این اوضاع اقتصادی.حداقل رای دادن برامون مفید میشه

  2. ناشناس گفت:

    رای خود را حتی به یک پالایشگاه بنزین نمی فروشیم

دیدگاه شما