چاپ این برگه

جوش و خروش انتخاباتی در بویراحمد و دنا/استقبال گرم از نامزدها

فضای انتخاباتی امروز بویراحمد و دنا شاهد جوش و خروش قابل وصفی بود.

به گزارش بویرنیوز، نامزدهای انتخابی بویراحمد و دنا امروز در جمع هوادارن خود به بیان آخرین نقطه نظرات خود پرداختند و از برنامه هایشان برای آینده گفتند، برخی ها نیز به پاسخ ادعاهای رقبای خود پرداختند.

غلام محمد زارعی:

از مردم شهر و بخش پاتاوه که با حضور در این مکان بنده را همراهی کردند تشکر میکنم، رابطه من با مردمان این شهر رابطه ای صمیمی و برادرانه بوده که از دوران گذشته تا امروز وجود داشته است.

مردم بویراحمد را به صورت یکپارچه صاحب عزت و اقتدار و افتخار میدانم، تک تک مردمان این دو شهرستان عزیز هستند و وقت های زیادی را برای خدمت به مردم این منطقه داشته ام، اما با پیشرفت در زیر ساخت ها و رفع مشکلات در جهت اشتغال زایی برای جوانان و مردان و زنان این منطقه گام برخواهیم داشت، من فرزند بویراحمد هستم و به این فرزند بودن افتخار می کنم، در دوران قبل مسولیت بنده عمران و آبادانی کمتری بود اما به دلیل تعلق خاطر به مردمان این منطقه رشد و عمران و آبادانی در هشت سال گذشته مشاهده شد.

امیدوارم در ۲ اسفند ماه انتخاباتی با مشارکت بالا شاهد باشیم که این انتخابات به نفع یک جریان و قوم نخواهد بود و برای همه ما وسیله وحدت و رحمت خواهد بود.

به شهدای اسلام و ایران اسلامی و شهدای این منطقه و شهید نجفی درود میفرستم، کارشکنی ها و مانع تراشی ها علیه موج غالبی که  وجود دارد مانع شد دیر خدمت شما رسیدیم، به شما مردم سی سخت درود میفرستم شما پیشانی علم و فرهنگ و هنر هستید، خوشحال هستم مردم شهر سی سخت شاهد کوشش و فداکاری خادمان خود بوده و برای قدردانی از این تلاش ها و کوشش ها در این مکان حاضر شدند، سی سخت می تواند یک الگوی فرهنگی باشد زیرا در علم، فرهنگ، کار و تلاش انسان های الگو هستید.

در قبل از دوره خدمت بنده این شهر شاخص های مهم توسعه را نداشت، اما با حضور بنده سعی شد از طریق به کارگیری نیروی استان در جهت توسعه و پیشرفت گام برداشته شود و تحولاتی مانند جاده، بیمارستان و نیروهای انسانی کارامد به کار گرفته شود امیدواریم مرکز شهرستان دنا را به یک شهر توسعه یافته تبدیل کنیم.

مهدی روشنفکر: 

گردشگری به عنوان یکی از اولویت‌های توسعه تنها روی کاغذ مانده است و خبری از افزایش سهم این مهم در اقتصاد استان نیست.

متأسفانه افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی در بعضی نقاط، دستاورد انتصاب مدیران فامیلی و انتخاباتی بدون در نظر گرفتن تعهد و دانش شغلی است.

مردم از تبعیض و بی عدالتی و استخدام‌های بدون ضابطه در سال‌های اخیر نگران هستند و کسانی که از عدالت می‌گویند ولی در عمل خود بی عدالتی می‌کنند، دیگر نزد مردم جایگاهی ندارند.

برخی خود را حق می‌دانند و از اخلاق حرف می‌زنند در حالی که بی اخلاقی این روزها در فضای سیاسی بویراحمد و دنا ماحصل اتاق فکر آنان است، از تصمیم شورایی حرف می‌زنند ولی همچون دیکتاتورها عمل می‌کنند از نفی قومیت حرف می‌زنند ولی خود مروج قومیت گرایی بوده‌اند، از دیگران انتقاد می‌کنند در حالی که خود در گذشته مسئولیت داشته‌اند و باید پاسخگوی عقب ماندگی‌های امروز باشند.

عده‌ای سال‌ها با خط کشی‌های منطقه‌ای علیا و سفلی و طایفه گرایی به منافع خود رسیده‌اند و امروز که صندلی، نام و نانشان در خطر افتاد به بدترین شکل ممکن روی به تخریب آوردند که البته مردم هوشیار هستند و تمام این نقشه آنان نقش بر آب می‌شود.

محمد بهرامی:

در مناطق مختلف در بین مردم حضور پیدا می‌کنیم، برخی‌ها می‌گویند، که شما را ندیدم و شاید اولین بار می‌بینم، اولین بار عملکرد شما را دیدیم. آیا تضمینیی هست که در آینده خوب عمل کنید و تاثیر گذار باشید.

گفتم شک نکنید، و مطمئن باشید که هم تجربه من بالاتر هست و دانش من بالا رفته و هم اینکه قطعاً از یک تیم مشاوره ای تخصصی استفاده می‌کنیم.

و مطمئن باشید که قطعاً از یک تیم قوی تخصصی چه در سطح ملی و استان برخوردار هستیم و در سطح ملی و استان حرف و برنامه داریم.

با مشارکت و مشورت قطعاً در رفع نیازها و مشکلات این مردم گام برخواهیم داشت،

دولت‌ها در دنیا در سه محور صنعت، خدمات و کشاورزی فعالیت می‌کنند، در حوزه خدمات هزینه‌ها بالا نیست و سودآوری هم دارد که نیاز به حمایت مالی دولت ندارند کشورهای پیشرفته از این بخش خیلی خوب استفاده کردند.

در بخش صنعت هزینه باید بالا باشد و از طرفی سود آوری هم دارد، در بخش کشاورزی بسیار پر مشقت و پر دردسر هست و درآمد زایی بسیار ناچیزی هم دارد.

قول خواهیم داد که در سطح ملی و استان برنامه و طرح خواهیم داشت، قول می‌دهیم که از این انتخاب، سر به زیر نباشید و باعث تحقیر شما نشوم.

نادر منتظریان:
آماده‌ایم در  این صحنه و مصمم هستیم قدرت مجلس و نمایندگان انقلابی آن را نه تنها در  بویراحمد و دنا بلکه در کل کشور نشان دهیم سیستم اداری ما نیاز به جراحی دارد و با پشتیبانی شما این جراحی را انجام خواهیم داد. و زورگویی و تبعیض و فساد را ریشه کن خواهیم کرد.

همه روستاها و مناطق کبگیان را از نزدیک دیده‌ام هر چه خدمات به این بخش شده همه در طول انقلاب بوده اما نیاز به خدمات بیشتری است،  مطالبات انباشته شده و پاسخ نداده جوانان موجب افسردگی آنها شده در حالی که کشور ما سرشار از پتانسیل‌ و ظرفیت است.
امروز پایه برق آورده‌اند و می‌خواهند به کبگیان خدمت‌رسانی کنند خدمات به مردم‌ خوب است اما چرا این خدمت‌رسانی در آستانه انتخابات انجام می‌شود.
آیا توانسته‌ایم  سیستم فساد بانکی را درست کنیم که مردم محبور نشوند رانت بدهند تا مسیرهای سرمایه گذاری تسهیل نشود.
اگر تحریم هستیم همه باید تحریم باشیم و اگر هم رفاهی وجود دارد همه مردم باید از آن استفاده کنند که همه این اتفاقات به مجلس باز می‌گردد چرا که مجلس در راس امور است و قدرت قانونگذاری دارد این مجلس است که کابینه دولت را انتخاب می‌کند.
مردم ما مردمی بصیر و روشن هستند و با دقت و حساسیت اصلح را انتخاب می‌کنند تا نواقصات رفع شود هر جایی رفتم مردم مطالبه شخصی نداشتند و خواستار سیستم اداری پاک، ایجاد پمپاژ آب و توجه به کشاورزی و …. بودند، در همین جهاد کشاورزی اعتباراتی که برای پمپاژ آب باید هزینه می‌شد در جای دیگری هزینه شده است.