یکشنبه 27 بهمن 1398 - 21:54

روز جالب تبلیغات انتخاباتی در گچساران/از نامزدی که بنا دارد جیب کت شلوارش را بدوزد تا رقیبی که هم با اصلوگراهاست و هم اصلاح طلبان!

فضای انتخاباتی گچساران امروز هم با شور و حرارت جالبی دنبال شد.

به گزارش بویرنیوز، نامزدهای انتخابات گچساران و باشت امروز را نیز به دید و بازدیدها و میتینگ های انتخاباتی بپرداختند و هر کدام سعی کردند هواداران خود را با سخنان جذاب به وجد بیاوردند.

اردلان زینل زاده:

«آمدید تا با حضورتان در انظار عمومی بگوئید ما می‌خواهیم تغییر کنیم. با رانت و تبعیض خداحافظی می‌کنیم، که دغدغه شما بزرگواران است، تفکری ایجاد شده، که تنها مختص به زینل زاده نیست، در تمام ایران و استان به این نکته رسیده‌اند، و در کلام رهبری عزیز رویکرد انقلابی وجود دارد.

فراتر از نگاه اصولگرایی و اصلاح طلبی که متاسفانه مشکلات مردم زیر چکمه سیاه سیاسی کاری و ندانم کاری فراگیر شده،چرا در آغاز دهه پنجم رهبری فرموده‌اند رویکرد انقلابی، این جای تفکر دارد. ما سال ۵۷ انقلاب کردیم، ولی چرا الان هم می گویند، انقلابی باشید، چون برخی از مسئولان و دست اندرکاران راه را اشتباه رفته‌اند. وقتی خوب دقت می‌کنیم، می‌بینیم که بعضی از جاها نظام اداری ما فامیل گرا شده، در خیلی از حوزه‌ها و جاها خانواده گرا شدیم، نه فقط در گچساران.

«عبور» یعنی ما از خود عبور کنیم. و به همدلی، برنامه ریزی و کار کارشناسی دقیق از شرایط امروز عبور و به جایگاه والایی برسیم و همانند اقتداری که در امنیت داریم، در اقتصاد هم اقتدار داشته باشیم، در اقتصاد می‌بینیم، عروس و داماد برای خرید به لوازم دست دوم هم قانع هستند، عروس و دامادی هم هستند ک وسایلشان را باز نکرده می‌فروشند برای کرایه خانه، عروس و دامادهایی هم هستند که وسایلشان را برای خرج درمان می‌فروشند.

سئوالی از من پرسیدند و گفتند اولین کاری که در مجلس می‌کنی چیست!؟ و من گفتم اولین کارم این است که جیب کت و شلوارم را به هم می‌دوزم، مدیران باید جیب‌هایشان را بدوزند، که اگر بدوزند من نگرانم که دیگر مدیری نداشته باشیم و این ولع برای مدیر شدن وجود نداشته باشد.

چرا شهرک‌های صنعتی خوابیده، دو کارگاه در شهرک داریم که کار می‌کند و مورد نیاز اقلام اساسی نان و غیره برای مردم است، بقیه چرا کار نمی‌کنند؟

اگر مسئولی نمی‌تواند کار کند بگوید. وزیر نعره می زند که میدان نفتی پیدا شده، پیدا کردی که کردی، این مال مردم بوده و هست، هنر نکردی، اما چه کاری می‌خواهید بکنید؟

برای کاندیداها احترام قایلم، آقای حسینی را احترام قائلم و ایشان را عادل تر دیدم، ولی ما باید عبور کنیم. اگر مشکلات وجود نداشت و می‌توانستند حل کنند بنده کاندیدا نمی‌شدم، اگر تاجگردون می‌توانست کاندیدا نمی‌شدم. بنده دست دوستی بلند می‌کنم، برای خودم به ولله نه، شاید من اگر نمی‌آمدم برای خودم بهتر بود، چون در مسوولیت های قبلی هم جیبی برای خود پر نکردیم و ندوختیم.

سوگند یاد می کنم که قدرت و صندلی بهارستان را برای خود و منافع خود نخواهم.

غلامرضا تاجگردون:

افتخار می کنم که به عنوان یک بسیجی در کنار سردار سلیمانی بودم و افتخار می کنم که در عرصه های اقتصادی به عنوان بسیجی در عرصه اقتصادی فعالیت کردم، سردار سلیمانی و سپاه و رهبری را به نام خود مصادره نکنید.

جامعه باید اصلاح شود، جامعه نباید به انحراف برود و نباید اصولش را فراموش کند، من اصلاح طلب هستم چون کشورم به اصلاح نیاز دارد، جامعه باید اصلاح شود، فرقی نمی کند از چه قشری و چه طایفه ای باشیم، ترک یا لر یا عرب باشیم.

کسی کارش درست است که بتواند قلب مردم را فتح کند، اگر چنین کردید موفق خواهید شد، اصلاح طلب باشید یا اصولگرا فرقی نمی کند. اسلام  از ما چیزی جز خدمت به مردم نمی خواهد. به دنبال کسانی باشید که مردم به دوش آنها پا بگذارند و پیشرفت کنند و بالا بروند، نه کسانی که بر دوش مردم پا می گذارند و بالا می روند.

امروز جمعیتی به اینجا امده اند و جمعیتی را می بینم که قابل مقایسه با چهار سال گذشته نیست، کم کم به روز رای گیری نزدیک می شویم و با این شرایط به حکم دموکراسی که در جمهوری اسلامی داریم هر کس شرایط را داشته باشد کاندیدا می شود و مردم با فکر انتخاب می کنند.

یاران من نونی نیستند، این عزیزانی که اینجا حضور دارند یاران جونی من هستند. بگذارید مردم آزادنه  تصمیم بگیرند، این چند روز تمام می شود.

۱۲سال پیش در همین جا گفتم ای عزیزی که من را قبول نداری، اگر قسم خوردی اشکال ندارد به قسمت پایبند باش اما بدانید که برای فرزندان و پدران شما نسخه پیچیده اند. دهه ۶۰ را یادتان هست چه کسانی به جوانان ظلم کردند. برادران قشقایی آزاد هستند و می فهمند.

بعضی می گویند مجلس آینده اصولگرا هست یا دولت اصولگرا است؛ شما شک نکنید، من در مجلس اصولگرا بودم، شک نکنید بالاتر از روسای شما هستم در این مملکت آب از آب تکان بخورد به گوش من می رسد. دولت اصولگرا باشد یا مجلس اصولگرا باشد من هستم.

در روز سوم اسفند سرود سوم را بخوانیم و سازهایمان را کوک می کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316987
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. میر شکال گفت:

    هستیم بر ان عهدی ک بستیم
    تاج گردون

  2. رحمت الاه رستم زاده گفت:

    تاجگردون یه جا میگه من اصلاح طلب اصول گرام یه جا میگه میانه رو ام.کم کم دیگه حناش رنگی نداره واسه مردم.باید باز نشسته کنه خودشه تا کار از این بدتر نشده

  3. صادق گفت:

    فقط تاجگردون

  4. علی گفت:

    به قول سید قدرت:
    جان خودت شدنی نیست.والان توقلبت نوشته بازی راباختی

  5. ج.ص گفت:

    استان. تاجگردون

  6. Ehsan گفت:

    اگه افتخارت سردار سلیمانی بود وارد سیاست نمیشدی.لابد جیبت رو دوختی ولی موقع حقوق تو مجلس پارش میکنی

  7. یونس گفت:

    نمیدانم با چه رویی از تاجگردون حمایت میکنید

دیدگاه شما