چاپ این برگه

نامزد انتخابات گچساران: تاجگردون فردی نفوذی است که اصلاح طلبان هم قبولش ندارند!

کاندیدای انتخابات مجلس گفت: جناب نماینده گفته که با موتور گازی نیامده ام که حالا لکسوس سوار نشوم، اما ما افتخار می کنیم که در سطح این مردم و در کنار این مردم هستیم بنده معلم بوده و هستم و من نمی خواهم شکم خودم و فرزندانم از لقمه حرام پرشود و عدالت را سر ببرم.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز همایش انتخاباتی حامیان سید قدرت الله حسینی پور کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در منطقه لیشتر برگزار شد.

سید قدرت الله حسینی پور؛کاندیدای انتخابات حوزه گچساران و باشت در جمع حامیانش در منطقه لیشتر گفت: اولا جناب نماینده به دلیل اینکه با مشکل اقبال عمومی مردم مواجه شده ،شروع به حاشیه سازی کرده است و به جای اینکه پاسخگوی عملکرد خودشان باشند شروع به حمله به بنده و خانواده بنده کرده اند بنده همه جبهه گیری کنم،اما معتقدم که برخی حرف های وی هم قابل پاسخ دادن هم نیست.

وی افزود:ما قبل از انتخابات جور دیگری وی را می شناختیم؛دیروز در همایش باشت جلسه باشکوهی تشکیل شد و رسم وعرف است وقتی کسی می خواهد از ویژگی های میزبان سخنی بگوید؛بایدمطرح شود،اولا مادر بزرگ بنده و مادر کی لهراسب باطولی دختر عمو هستند و این نوشته ها درفضای مجازی به دلیل ناآگاهی برخی ها است.

حسینی پور اظهار کرد: ما بیان کردیم‌ که کی لهراسب ارتش تا بن دندان مسلح رضاشاه را به زانو درآورد،ماهم معرفی کردیم که این فرد شجاع مقابل ارتش ۱۰هزار نفری قد علم کرد و البته ان زمان هم درگیری بین ایلات و طوایف معمول بود.

وی تصریح کرد:بنابراین یک‌ درگیری در منطقه پیش آمد بین شرایط ملوک الطوایفی که طبیعی بود و جناب کی لهراس هم مرد شجاعی بود و با طایفه باباامیرشیخی درگیری بوجود آمد و تعدادی نیز کشته شدند.

وی افزود:جناب نماینده گفته که با موتور گازی نیامده ام که حالا لکسوس سوار نشوم، اما ما افتخار می کنیم که در سطح این مردم و در کنار این مردم هستیم بنده معلم بوده و هستم و من نمی خواهم شکم خودم و فرزندانم از لقمه حرام پرشود و عدالت را سر ببرم.

حسینی پور افزود:وقتی شکم از حرام‌ پر شد در پی آن تبعیض و بی عدالتی و ظلم وستم می آید و معنا این است که مستضعفین را نمی بینند.

وی گفت:الان بازهم‌می گویم ما با شما در مبانی فکری اختلاف داریم و این موضوع باید پیگیری شود و اعتقاد دارم که تو نفوذی هستی به این دلیل که کد یابی می کنیم که “هستی” که بوده و یا کیست؟.

وی اظهار کرد:بنابراین ما شما را نفودی می دانیم و اگر نفوذی نیستید پس چرا کمتر آدم سالمی در مدیریت این استان مشغولند و تمامی امکانات این شهرستان در اختیارشماست و با ماشین بیت المال می آیند و از شما حمایت می کنند.

حسینی پور افزود:نه با مسئولین این شهرستان و باشت نه صحبتی کرده ایم و نه خدماتی خواسته ایم و مثل برخی مدیران شما نیستیم که از یاسوج با ماشین دولتی به خانه های مردم می روند و رای جمع می کنند.

وی تصریح کرد:اولا مطلقا هوای نفس در بنده نیست و نیامده ام که منم منم کنم و نیامده ام که برتری خودم را به ملت نشان دهم بلکه آمده ایم مبارزه با ظلم و بی عدالتی کنیم و بی عدالتی ها را از دست شما بگیریم و به این‌مردم صادقانه خدمت کنیم.

حسینی پور اظهار کرد:در این دو شهرستان فرمان شما مردم را خواهیم برد و اما نکته بعد برای آینده این است که طرح و برنامه داریم و در راستای توسعه و پیشرفت هر دو شهرستان درخدمت شما خواهیم بود.

وی افزود:یک نماینده را‌ پیدا کنید که شعار زنده باد مخالف من را اجرایی کرده باشد ،ما شرف و عزت مردم را می خواهیم ونوکری مردم‌ پایه و اساس کارماست وحق نداریم خودمان را مافوق مردم بدانیم.

حسینی پور گفت:مردم ولی نعمت ما هستند؛ امام فرمود که روحمان با کوخ نشینان عجین است و با کاخ نشینان مقابله داریم،چه اقداماتی انجام می دهید و کسی که برای یک همایش به آمریکا و با هزینه شخصی هم رفته است و بعد عنوان کنفراس خارجی را لقب می دهد،پس چرا اینطوری مردم رافریب می دهید؟.

وی افزود:اولا واقعا شان خودم را بالاتر می بینم که پاسخ بدهم چرا که کم و زیاد می گویید و بعد گفته است کاندیداها با بنده هستند که اگر راست گو هستی یک فرد را نام ببر و آن فردی که از شما ۹میلیارد خواسته رانام ببرید، این کاندیداها برای عزت و وحدت آمده اند و ما متاسفانه گرفتار تفکری شده ایم که شیوه عملکردی ایشان مانند “عمربن عاص بن وائل “ست و فرهنگ ما و اقتصاد ما را نشانه رفته است.

این کاندیدای انتخابات اظهار کرد: حتی این تفکر اصلاحاتی و با معیار اصلاحطلب وی را قبول ندارند و اینکه چرا قبول ندارند، چرا که ایشان نفودی هستند و همه را فریب داده و همه را دور زده است بعد برای خودش حرف می زند.

حسینی پور اظهارکرد:همه دارند به تو نه می گویند و تو داری قمپز در می کنی و به سختی ۳۰۰ماشین را به منطقه لار آوردی! و بعد هم با هلی شات منتشر کردی.

وی افزود:می دانم که چرا ناراحتی! وقتی قریب به ۳هزار ماشین در همایش ما در باشت جا می شود باید هم‌ناراحت بشوی و مردم تصمیم گرفته اند که تنها به این نوع تفکر خودت نه بگویند و این رگه‌ را قیچی کنند.

حسینی پور گفت: آمده ایم فقط و فقط در راستای منافع عمومی مردم و مستضعفین کار کنیم و انهم به یاری شما عزیزان.

وی تصریح کرد:ادم باید یک جاهایی عقل هم داشته باشد، تو نمیدانی نوبخت منفور این‌ملت است و وی دروغگو ترین فرد و خائن به این ملت است و این مصیبت ها را شما برای مردم بوجود اورده اید و به عنوان تحفه به محله سادات آورده اید.

حسینی پور در پایان گفت: مطمئن باشید چوب خدا بی صداست و ما شما را از صحنه خارج خواهیم کرد و بدانید دوران بزن و درو تمام شده است و باز هم بدانید که باید برای عملکردتان محاکمه شوید