چاپ این برگه

اعلام جرم علیه یکی از نامزدهای انتخابات بویراحمد و هوادارانش؟!

نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه مارگون سفر و در آنجا با مردم صحبت و گفت‌وگو کرد.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه مارگون سفر و در آنجا با مردم صحبت و گفت‌وگو کرد.

نامزد انتخابات مجلس حوزه بویراحمد و دنا گفت: آن چیزی که در فضای مجازی توسط اتاق فکر برخی کاندیدا مطرح می‌شود را با شجاعت می گویم دروغ است آن چیزی که مربوط به خودم هست را به خدا واگذار می‌کنم.
نادر منتظریان در جمع مردم مارگون همه کاندیداها را به رعایت اخلاق توصیه کرد و گفت: اساس انتخابات این است که اخلاق در راس باشد به کاندیداهای عزیز  توصیه می‌کنم اتاق فکر را رصد و کانال‌هایی که دارند را مطالعه کنند.

نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا بیان کرد: آن چیزی که در فضای مجازی توسط اتاق فکر برخی کاندیدا مطرح می‌شود را با شجاعت می گویم دروغ است آن چیزی که مربوط به خودم هست را به خدا واگذار می‌کنم اما آن بخشی که مربوط به نظام است چون توهین به جایگاه حقوقی ماست را اگر تا دو روز دیگر عذرخواهی نکردند علیه آنها اعلام جرم می‌کنم.

منتظریان بیان کرد: آنهایی که این بی اخلاقی را همراهی می کنند باید در آخرت پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه کارنامه‌ام شفاف است، افزود: عذرخواهی‌های تلفنی را نپذیرفته و نخواهیم پذیرفت باید در همان رسانه و فضایی که این شایعه‌پراکنی ایجاد شده عذرخواهی کنید.

وی تصریح کرد: دوباره تاکید می کنم کاندیدا اتاق فکر خود را رصد کنند اگر تا دو روز آینده عذرخواهی نکردند از طریق دادستانی ابتدا علیه کاندیدا و بعد علیه هوادارنشان اعلام جرم می کنم.