شنبه 26 بهمن 1398 - 19:09

موحد در جمع خیل هوادارانش در سرفاریاب: کارهای برخی نمایندگان اندر خم یک کوچه مانده/روایت حضور چندباره یک‌وزیر در کهگیلویه/کار نشدنی که موحد بالاخره انجام داد (+عکس)

به حول و قوه الهی حوزه سرفاریاب که یک نقش بی بدیلی را می تواند در گردشگری داشته باشد، زمینه‌ای فراهم شود که بشود یکی از قطب‌های گردشگری و بهترین موقعیت در این حوزه تا جخونه، دلی خلیفه‌ای و… که بهترین مناطق برای گردشگری است، با عنایت خداوند موحد این مسیر را با قاطعیت تمام ادامه خواهد داد.

بویرنیوز؛ سومین نطق سخنرانی «حجت الاسلام سیدمحمد موحد» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در سرفاریاب برگزار شد.

به گزارش کبنا از سرفاریاب، امروز، شنبه ( 26 بهمن ماه 98) سومین نطق انتخاباتی حجت الاسلام سیدمحمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در سرفاریاب برگزار شد.
سید محمد موحد در جمع مردم سرفاریاب ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، همچنین ولادت امام (ره) اظهار کرد: امروز در کشور ما جایگاهی که زنان در میادین علمی، فرهنگی سیاسی، در خانه، در اجتماع، در جهاد و … بی بدیل است و حرف اول را میزنند.

فراموش نکردیم روزی که ما در ادوار مختلف به اینجا می آمدیم، امروز را با گذشته مقایسه می کنیم، امروز یک تحول بی بدیلی در سادات امام زاده علی(ع) و سرفاریاب می‌بینیم که نظیر ندارد. چقدر هزینه شد برای فاصله انداختن بین سادات رضاتوفیق و سادات امام زاده علی (ع)، چقدر توطئه طراحی شد، اما می‌بنیم آن کسانی که وارد میدان شدند و تمامی توطئه‌ها را نقش بر آب کردند سادات امام زاده علی(ع) بوده‌اند.

درست است حق هم همین است، مگر فراموش کردیم تاریخ سرافراز مردم امام زاده علی(ع) را، مگر فراموش کردید همین سرفاریاب مَقَر تصمیم گیری خیلی از مسایل حوزه بویراحمد و کهگیلویه بوده است.

باید امروز شاهد آثار عملی آن نخبگان باشیم که درود بر این مردم و این فرهنگ جای تبریک دارد.

مردمی که در کنار ایل سترگ نویی ایلی که سوابقش آنچنان درخشان است که هرجا از شهامت، شجاعت و بزرگی اسم می آید کلمه نویی درکنار آن است.
در کنار هم دست به دست هم دادند و حرکتی را آغاز کردند که امروز ما شاهد این حرکت بی بدیل هستیم و به طرق مختلف سعی شد اینکار رقم نخورد ولی امروز شما شاهدید به وسیله یکی از عزیزانی که متعلق است به سادات امام زاده علی(ع) به بیان تصمیم نیروهای انقلاب موضع این عزیزان اعلام می شود این کم هنری و مطلبی نیست.

مردم دیدند هم ایل نویی و هم مردم امام زاده علی(ع) که موحد از روزی که آغاز کرد کار و حرکت و تلاشش را آنچیزی که در فرهنگش جایگاه نداشت و آنچه در مخیله اش جا نداشت توجه به این مسایل پیش افتاده و مسایل  قوم گرایی و معمولی بود.

شعاع فکری موحد به بلندای کوه نیر و کوه دنا بود و لذا هر چه فریاد زدند موحد برای سادات امام زاده علی(ع) اهمیتی قایل نیست و کاری نکرد، دیدند در اولین نطقش در مجلس در جلوی رییس جمهور در شهر دهدشت بیشترین فریادش دفاع از امام زاده علی(ع)، مردم ایل نویی و حوزه سرفایاب بود.

مراجعه کنید به آن کلیپ تنگ پیرزال، بخشداری، گاز و جاده به هر حال این مسیر به یاسوج را در آن کلیپ اگر ملاحظه کنید در جلوی مرحوم رفسنجانی بنده بزرگترین مطالبی را مطرح کردم مربوط به این حوزه بود.

مردم دیدند این در قالب حرف نیست، موحد پاشنه کفش را بالا کشیده و بند آن را محکم بسته است، لحظه ای امان ندارد و لحظه ای به دولت و وزیر نفت امان نداد.

2 بار وزیر را برای حل مشکلات تنگ پیرزال به کهگیلویه آوردم تا جایی که به من گفتند امکان اینکه اجازه دهیم یک دریل کار کند وجود ندارد من هم اعلام میکردم اگر چنین کاری شود و این جاده سامان نگیرد من هم اجازه نخواهم داد که لوله شما هم در اینجا عملیاتش ادامه پیدا کند، ناچار تسلیم شدند در مقابل خواسته مردم.

من عرض کردم مگر می توانم شاهد باشم که برادر و خواهری از حوزه سادات امام زاده علی(ع)،ایل نویی از پشته زیلای و امام زاده یحیی(ع)، بید انجیر و .. بیایند پشت تنگ پیرزال و به آب و سیل برخورد کنند و جان بدهند من این را ننگ می دانم و تسلیم نمی شوم.

مردم دیدند به حول و قوه الهی این مشکل، بخشداری، گازرسانی، بخش اعظمی از جاده در دوران موحد حل شد و زیر ساخت های دیگر مثل فضای آموزشی، بهداشتی و …

الان چرا اجازه دهیم این معدنی که می‌تواند برای اشتغال تعدادی زیادی از جوانان این منطقه اشتغال ایجاد کند از اینجا انتقال پیدا کند به بندر امام و جاهای دیگر چرا در اینجا کارخانه ساخته نشود که به حول و قوه الهی این بار عملی می‌شود و کارش را دنبال خواهیم کرد.

باید به حول و قوه الهی حوزه سرفاریاب که یک نقش بی بدیلی را می تواند در گردشگری داشته باشد، زمینه ای فراهم شود که بشود یکی از قطب های گردشگری و بهترین موقعیت در این حوزه تا جخونه، دلی خلیفه‌ای  و… که بهترین مناطق برای گردشگری است، با عنایت خداوند موحد این مسیر را باقاطعیت تمام ادامه خواهد داد.

نکته دیگری را که احساس می‌کنم از ضروریات است اتصال این حوزه سرفاریاب به جاده دهدشت -پاتاوه است که با عنایت خدای بزرگ سعی من بر آن است که اینکار با ورود بنده به مجلس رقم بخورد و اجرایی شود.

طرح هایی که در این حوزه در برخی زمان‌ها کلید خورد و همچنان اندر خم یک کوچه هستند مثل پروژه آب رسانی جمال الدین و احداث منبع جدیدی به اکثر روستایی های که الان دچار مشکل هستند، معظل گازرسانی به روستاهای که تا الان به طرق مختلف معطل مانده‌اند سعی میکنم عملیاتی  و زمینه اجرای آنها را فراهم کنم و به عنایت خداوند نشان دهیم که موحد عضوی از خانواده سادات امام زاده علی(ع) در حوزه سرفاریاب است.

ما در کنار عزیزانی زندگی کردیم با کسانی هم دوره و همکلاس بودیم مثل آیت الله تقوی، مثل حجت الاسلام و مسلمین بزرگواری که دو دوره نماینده این مردم بود و خدمات قابل تحسینی انجام داد و سایر روحانیت این حوزه، شخصیت‌های این حوزه که امروز ما شاهدیم اکثر این رجال و شخصیت‌های امام زاده علی(ع) که دارای سوابق خانوادگی عمیق و بلندی به بلندای تاریخ دارند در خدمتشان هستیم.

به شما قول میدهم سروران که بنده به عنوان عضو کوچکی از مجموعه شما ایفای نقش کنم.


جا دارد از همه عزیزان و سروران و اصلاح طلبانی که نهایت همراهی را داشتند قدردانی کنم و به آنها عرض کنم که موحد آنچه برایش مهم است ولایت، انقلاب و مردم است و شما عزیزانی هستید که در این حوزه نقش اساسی را داشتید در خدمت شما هستم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316938
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما