شنبه 26 بهمن 1398 - 9:13

آیا با درد گردن از خواب بیدار می شوید؟ ممکن است از بالش نامناسب باشد!

بويرنيوز- بالش شما مطابق وضعیت خواب شما باید از سر ، گردن ، شانه ها و پشت شما پشتیبانی کند

از آنجایی که یک سوم عمر خود را در خواب می گذرانید انتخاب بالش مناسب مهم است. یک مطالعه انجام شده نشان داد که بالش حمایتی ، هنگامی که با ورزش منظم ترکیب می شود ، می تواند در کاهش درد مزمن گردن بهتر از کمپرس گرم یا سرد، ماساژ و سایر روشها باشد.

درد گردن : نوعی بالشی که استفاده می کنید بر میزان درد گردن یا کمردرد شما در یک روز تأثیر می گذارد. درد گردن ناشی از خواب می تواند به دلیل استفاده از بالش اشتباه باشد. خوابیدن بر روی بالش اشتباه می تواند باعث شود هفته ها از درد گردن و کمر رنج ببرید. همچنین ، وضعیت خواب نادرست می تواند باعث کمردرد و درد گردن شود. اگر به طور مرتب در گردن خود درد را تجربه می کنید و یا صبح ها با درد گردن از خواب بیدار می شوید ، این می تواند به دلیل خواب آشفته ناشی از استفاده اشتباه بالش باشد.

بالش مناسب در هنگام خواب از گردن شما پشتیبانی می کند. بالشی که خیلی سفت یا خیلی بلند باشد و یا حتی خیلی نرم باشد ، می تواند گردن شما را در موقعیتی نامناسب قرار دهد و باعث درد کمر و گردن شود. در حالت ایده آل ، بالش شما باید به گونه ای باشد که سر شما را کمی بالا نگه دارد و از نظر وضعیت خواب ، گردن ، پشت ، سر و شانه ها را پشتیبانی کند.

چگونه می توان یک بالش ماسب برای جلوگیری از درد گردن و کمر انتخاب کرد؟

1. بالش های پر

بالش های پر از چندین موقعیت خواب پشتیبانی می کنند و می توانند از درد گردن جلوگیری کنند. بالش پرهای مخصوص کسانی است که تمام شب در خواب غلت میزنند و میچرخند.

2. بالش های بهاری

بالش های بهاری می توانند واقعاً راحت باشند و در کاهش درد گردن به شما کمک می کنند. اگر به طور روزانه درد گردن را تجربه می کنید ، بالش های بهاری باید گزینه مورد نظر شما باشد.

3. بالش های فوم

این بالشها مطابق موقعیتهای خواب چندگانه تنظیم می شوند. بالش های فومی می توانند حمایت کاملی از گردن شما بکنند.

4- بالش های محکم

برخی افراد بالشهای محکم را بسیار ناراحت کننده می دانند. اما برای دیگران ، این یک راه حل بزرگ برای درد مداوم گردن و کمر است. بالش های محکم گردن ، پشت ، سر و شانه های شما را تراز می کنند. این می تواند برای افرادی که هنگام خواب، حالت خواب خود را تغییر می دهند مفید باشد.

چرا انتخاب نوع مناسب بالش مهم است؟

از آنجایی که یک سوم زندگی خود را در خواب می گذرانید انتخاب بالش مناسب مهم است.

افرادی که از بالش های پر استفاده می کنند ، باید آن را هر سال یا یک بار یا هر دو سال تغییر دهند. کسانی که از بالش فوم استفاده می کنند هنگام شروع درد و ناراحتی باید بالش خود را تغییر دهند. همچنین شستشوی مرتب بالش ها بسیار مهم است. این امر به ویژه برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم بسیار مهم است. بالش را بعد از شستشو روی حرارت زیاد خشک کنید. این در کشتن کنه های گرد و غبار کمک خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316894
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما