چاپ این برگه

ارائه آمار مديران بويراحمدي از زبان زارعي/چوب لاي چرخ انتصابات نکرديم

غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه دشتروم، رفت و بعد از آن با سادات چاهن زیلایی دیدار کرد. وی همچنین در جلسه‌ای در موردراز با مردم این روستا هم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش بويرنيوز،‌ غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس بویراحمد در دیدار مردم دشتروم، با تبریک روز زن و میلاد حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: از مردم شجاع و مهمان نواز دشتروم بسیار قدردانی می‌کنم که کاروان «یا زهرا (س)» را مورد استقبال قرار دادید، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه خانه ملت، برآیند رأی مردم است، اظهار کرد: خانه ملت باید دلسوز مردم باشند. و چونکه این خانه برآیند رأی مردم هستند، باید تمام تلاش شان را برای خدمت به مردم به کار بگیرند.

زارعی افزود: با وجود همه محدودیت‌های مالی و تحریم‌ها و شرایط کشور، گام‌های خوبی برای توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا بر داشتیم.

نماینده بویراحمد و دنا در ادامه بیان کرد: برای رفع محرومیت از چهره این دو شهرستان در طول این 8 سال تلاش‌های زیادی صورت گرفت، محرومیت‌هایی که عمدتاً از گذشته بر جای مانده بود.

زارعی اضافه کرد: در خطه دشتروم در چند سال گذشته بالغ بر 50 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و سرمایه گذاری برای تحول آبادانی و زیرساخت‌ها در این منطقه هزینه شد. البته همه اینها به برکات نظام است. این مبلغ چند برابر اعتبارات گذشته است.

نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در ادامه گفت: منطقه دشتروم ظرفیت‌های بالایی دارد، چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ کشاورزی، دامداری و … که باید تلاش مضاعفی کرد تا از همه این ظرفیت‌ها بهره کافی برد.

زارعی گفت: ما توسعه کل بویراحمد مدنظرمان است. و ما باید بویراحمدی پرافتخار، توسعه یافته و سرافراز داشته باشیم و این مطالبه همه مردم به ویژه مردم دشتروم بود. حوشحال هستم که به شما اعلام کنم، بویراحمد از نظر توسعه در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساخت‌ها 5 پله بالاتر قرار گرفته است، با اعتباراتی 20 برابر دوره‌های گذشته.

وی گفت: در بعد نیروی انسانی، در دوران نمایندگی بنده بیش از 60 درصد از مدیران‌کل استان از بویراحمد انتخاب شدند. ما اعتقاد داریم که اگر فرزندان این دیار مورد توجه قرار بگیرند. مدیرانی خوبی برای مردم باشند. چرا که آنها دردهای مردم را می‌فهمند.

زارعی گفت: قبل از مسئولیت بنده، کمترین مدیر کشوری داشتیم، اما الان در جای جای تهران می‌بیند که فرزندانی از این استان و شهرستان مسئولیت‌های دارند، حتماً اینها با حمایت انجام گرفته است. و چوب لای چرخ انتصابات مدیران نکردیم، مانع تراشی نکردم، پرونده سازی نکردم. مانع رشد نیروی انسانی استان نشدیم. معتقدم مردم بویراحمد شایستگی بسیار بالایی دارند.

او در ادامه اضافه کرد: ان شاء الله زیر پرچم مقدس یا زهرا (س) مسیر توسعه و آبادانی را می‌پیمائیم. [فریاد یا زهرا (س)] ما راه را ادامه خواهیم داد. هم شما خوب مرا می‌شناسید، هم بنده معضلات و مشکلات را شناخت عمیقی دارم و راه و راهروها را خوب می‌شناسم. شماها فرزندی دارید که هم مردم را خوب می‌شناسد و هم راه‌ها را رفته است و تجربه دارد. [تشویق حضار]