پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 12:56

سخنان موحد در خصوص انتخاب نماینده ایده آل/قادر آشنا: نماینده مقتدر، وزیر مقتدر تعیین می‌کند

حجت الاسلام سید محمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود، با جمعی از مردم ایل علاء الدین، دهستان ممبی شهرستان بهمئی، لنده و … دیدار کرد.

به گزارش بویرنیوز، قادر آشنا از چهره‌های شناخته شده حوزه فرهنگ و شهرستان بهمئی در جمعی از مردم ایل علاءالدین، دهستان ممبی شهرستان بهمئی، انقلاب اسلامی را موهبتی دانست که بدون نام امام در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

آشنا عنوان کرد: اقتدار، آزادی و امنیت که اکنون در ایران وجود دارد مرهون خون شهدا و انقلابی است که با رهبری مقتدرانه امام (ره) به بار نشست.

وی افزود: امام عارف و اندیشمندی به تمام معنا بود که با درایت حکومتی بنا نهاد که در هیچ جای جهان سابقه نداشت.

آشنا گفت: امام عمق استراتژی حکومت اسلامی را فلسطین قرار داده است؛ زیرا فلسطین حلقه اتصال امت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل مجلس شورای اسلامی اختیار امور به خود مردم واگذار شده است، تصریح کرد: مجلس به برابری عینیت می‌بخشد.

آشنا، مشارکت گسترده در انتخابات را وظیفه شرعی برشمرد و افزود: به خاطر مبانی مشترکی که با آقای «موحد» دارم از ایشان حمایت می‌کند.

وی، ارتباط صمیمانه و بدون واسطه با مردم سخن گفتن را از خصوصیات سید محمد موحد ذکر کرد و اظهار داشت: بیشتر مشکلات کشور به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

آشنا با اشاره به اینکه آقای موحد در سال‌های گذشته نشان داد که یک نماینده مقتدر است، تصریح کرد: مجلس و نماینده مقتدر، قطعاً وزیر مقتدر تعیین می‌کند؛ اما خداغی نکرده نماینده و مجلس معامله گر، وزیر معامله گر تعیین می‌کند و اینگونه مشکلات بشماری به وجود خواهد آمد.

وی مشارکت در انتخابات و انتخاب افراد شایسته و کاردان را راه توسعه جامعه عنوان کرد.

در ادامه «حجت الاسلام سید محمد موحد» با تبریک دهه فجر به همه مسلمانان جهان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، مخصوصاً شهید سلیمانی گفت: این شهید با خونش در جهان باعث دگرگونی شد.

وی عنوان کرد: این انسان به گونه ای بود که دشمنان هم به بزرگی او اذعان داشتند و می دانستندکه آرامش را ازاستعمار گرفته و امنیت را برای ایران به ارمغان آورده است.

موحد اظهار کرد: شهادت سلیمانی برای ما فاجعه بود؛ اما به اعتقاد همه، شهادتش از حیاتش برای نظام اسلامی اثرگذار تر بود.

وی تاکید کرد: شهادت سلیمانی، مرگ استکبار و محو آمریکا را رقم خواهد زد و یاد این عزیز و امام دل‌ها را گرامی داریم؛ چرا که هر چه داریم از این عزیزان است.

موحد حضور در جمع مردم بهمئی و طایفه سترگ و نام آور علا الدینی را مایه مباهات دانست و گفت: ویژگی‌های منحصر به فرد این طایفه قابل ستایش است و از زحمات همه این عزیزان کمال تشکر و قدر دانی را دارم. موحد اظهار امیدواری کرد که خدا توفیق خدمت رسانی به این مردم فهیم را نصیبش کند و افزود: معضل اصلی در همه جا بیکاری است و این مشکلی نیست که حل آن به تنهایی از عهده من بر آید.

وی تصریح کرد: در این راه نیازمند یاری و همراهی اندیشمندان و بزرگان این منطقه هستم تا با تشکیل کمیته‌های تخصصی بتوانیم گوشه ای از این مشکلات را حل کنیم.

وی، ایجاد سد را یکی از راه‌های توسعه منطقه دانست.

«حجت الاسلام سید محمد موحد» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه فعالیت‌های خود با جمعی از مردم طایفه بیژنی، سادات منیزوری و نورالدینی دیدار کرد و در آنجا گفت: مجلس یکی از قوای سه گانه نظام است که جایگاهی آن همانطور که امام و رهبری فرموده‌اند در رأس امور قرار داد.

وی عنوان کرد: اگر دولت پویا، غیر رانتی و توانمند می‌خواهیم باید نماینده مقتدر انتخاب کنیم.

موحد داشتن وزیری که جز مقررات و مردم به چیزی توجه نکند، مستلزم انتخاب نماینده توانمند دانست و اظهار کرد: برای اینکه رئیس جمهور احساس بکند دستگاهی ناظری بر عملکردش وجود دارد، فساد برچیده شود، حقوق نجومی و رانت ریشه کن شود و مسیر عدالت و درست طی شود باید به سمت تشکیل مجلس قَدر غیر رانتی برویم.

وی، دقت نظر و توجه در انتخاب نماینده توانمند را رمز موفقیت در داشتن مجلس مقتدر بیان کرد و افزود: انتخاب نماینده‌ای که اهل معامله نباشد، زمینه مبارزه با فساد و تشکیل مجلسی که به معنای واقعی کلمه در راس امور باشد را فراهم می‌کند.

موحد گفت: نماینده باید بر اساس تکلیفش عمل کند نه با چانه زنی از موضع قانونی خود کوتاه بیاید.

وی مسئولیت برای انتخاب درست را بسیار سنگین برشمرد و تاکید کرد: نماینده ای که قرار است وارد قوه مققنه شود و قانونگذاری کند باید با وسواس ویژه انتخاب شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316775
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما