چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 10:09

توجيه دفتر نماينده کهگيلويه براي يک ناهار انتخاباتي

ناهار انتخاباتي هواداران عدل هاشمي در همايشي در چرام موجب برکناري دهيار يکي از روستاهاي اين بخش شد.

به گزارش بويرنيوز، اگرچه خيلي معتقد به لزوم برکناري بخشدار و يا فرماندار اين شهرستان بودند اما استاندار ترجيح داد فردي رده پايين را از مسئوليت خود کنار بکشد.

حالا اما دفتر عدل هاشمي نه تنها بابت اين رفتار زشت از مردم عذرخواهي نکرده که با گره زدن اين ناهار با انقلاب و تاکيد بر انقلابي بودن همايش چرام به دنبال توجيه اين رفتار است، در حاليکه در هيچ مباني انقلابي و اعتقادي تاکيدي بر اسراف و پخش غذا نشده است!

جالب تر اينکه در پاسخ اين دفتر تبليغات زودهنگام هم با توجه به بافت استان اجتناب ناپذير دانسته شده و براي توجيه اين رفتار دور از قانون هم به افزايش مشارکت هاي مردمي در انتخابات رجوع شده است.

قطعاً دادن غذاي انتخاباتي يکي از بزرگترين توهين ها به مردم است،‌اين رفتار يعني باور به اينکه مردم را مي توان با سير کردن شکمشان خريد! در حاليکه مناعت طبع مردم به ويژه در کهگيلويه و بويراحمد فراتر از اين مسائل است.

از طرفي توجيه يک بي قانوني با نتيجه مطلوب ابداً زيبنده فردي که مدعي حضور در قوه مقننه است نيست.

به گزارش بويرنيوز در همين رابطه بنري در دست فردي است که وضعيت اين روزهاي شهرستان کهگيلويه را به خوبي به چالش مي کشد، در اين پلاکارد نوشته شده بود “نماينده اي که غذا مي دهد به درد آشپزخانه ننه اش مي خورد  نه خانه ملت

و اما توجيه گري دفتر عدل هاشمي:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم دفتر نظارت شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و درود به پیشگاه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و سلام و درود به روان پاک معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و سلام و درود به روح بلند شهدای انقلاب اسلامی خاصه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در پاسخ به پخش گزارش تلویزیونی ۲۰:۳۰ مبنی بر تبلیغ زود هنگام انتخاباتی توسط حامیان جناب آقای مهندس عدل هاشمی پور نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی نکاتی چند را معروض داشته امید است که اقناعی مناسب ،مبنی بر عدم تبلیغات زود هنگام از این جوابیه برداشت گردد.
۱- آنچه حمل بر همایش ۱۰ هزار نفری حامیان مهندس عدل هاشمی پور با تدارک ناهار و پذیرایی در دهستان کلایه ی سفلی از توابع شهرستان کهگیلویه به منظور حمایت انتخاباتی از نوع زودهنگامش  ، رسانه ای شد ، شیطنتی رسانه ای بوده که از طرف برخی از اشخاص و سایت های حامی رقیب ، طرح و ارسال گردید،  چون همانگونه که از بنر منصوب در کنار استادیوم ورزشی نیز هویدا هست عنوان همایش : جشن ۱۰ هزار نفری انقلاب شکوهمند اسلامی می باشد.
۲-سالانه همایش جشن انقلاب،  توسط جمع کثیری از مردم دو ایل بزرگ سادات امامزاده علی علیه السلام و منسوبین و ایل بابکانی و با حضور بخش زیادی از خانواده های معظم شهدای منطقه ، رزمندگان ، جانبازان ، ایثارگران و مسئولین در دهستان کلایه ، بزرگترین دهستان شهرستان کهگیلویه، بر پا می گردد،  کما اینکه نظیر چنین همایشی به مناسبت های مختلف از جمله ایام فاطمیه، لیالی قدر ، ایام محرّم ، اصلاح ذات البین و… برگزار می گردد و اسپانسر و حامی مالی همه ی آنها، فرد خیّر و نام آشنای همین دهستان به نام سید جلال داورپناه از سلسله ی جلیله ی سادات امامزاده علی علیه السلام و از خانواده ی مذهبی ، مومن ، انقلابی ، متعهد و فرزند پاسدار جانباز انقلاب و جنگ تحمیلی مرحوم سید عزیزالله داورپناه  (برادر شهید سید نوذر داورپناه) می باشد که پیوسته بانی امور خیریّه ی زیادی است و مردم این منطقه نیز همیشه از حمایت های آن برخوردار بوده اند و این شخص به جهت انجام همین امور خیریه، پیوسته و در همه ی ادوار به عنوان عضو شورای اسلامی روستا و سپس دهیار ،برگزیده و حتی در سال ۱۳۹۷ دهیار نمونه ی کشوری نیز شدند مع الوصف برگزاری این همایش ، امسال توام با فعالیت های انتخاباتی شد که متاسفانه ،اصل موضوع و دهها  برنامه ی جذاب و متنوّع برگزار شده ی این جشن ، در حاشیه های رسانه ای و انتخاباتی به محاق رفته و به جای تکریم و تقدیر از چنین جوانان خیّری که سرمایه و آبروی خویش را در راه تحکیم ارزشهای انقلاب قرار می دهند ، زیر سوال برده می شوند  .
۳-معمولا فعالیت های غیر رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان هایی با بافت اجتماعی مشابه (قبیله ای ، عشیره ای و… ) بعضا زودتر از تبلیغات رسمی آغاز می گردد که به همین دلیل  در این استان ، همیشه درصد شرکت کنندگان در انتخابات خاصه انتخابات مجلس، در صدر شرکت کنندگان کل استان های کشور بوده است ضمناً یادآور می شود در حوزه ی کهگیلویه نیز همانند شهرستانهایی با فرهنگ مشابه، همایش های کوچکتر و بزرگتر از این همایش، برپا گردیده ، با این تفاوت که این همایش در راستای اهداف انقلاب و ارزشهای آن با عنوان جشن انقلاب اسلامی بوده است.

۴- حضور جناب آقای مهندس عدل هاشمی پور نماینده ی محترم کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی  به عنوان یکی از دهها سخنرانی بوده  که در این همایش ایراد سخن نمودند کما اینکه ایشان ضمن تبریک دهه ی پر شکوه فجر انقلاب اسلامی به دستاوردهای عظیم این انقلاب و ارزشهای آن پرداخته و انتخابات را به عنوان یکی از دستاوردهای منحصر به نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران در میان تمام کشورهای جهان دانستند و مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی  ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در ۲ اسفند فرا خوانده و پس از ایراد سخن بدون حضور در این ضیافت ، روستای مورد نظر را ترک نمودند.

در پایان خاطر نشان می سازد که برخی از اشخاص و سایت های حامی رقیب انتخاباتی ، بدون درک صحیح از اهداف اجرای این جشن بزرگ انقلاب به جهت بهره برداری انتخاباتی ،به عوارض جانبی آن برای خادمان انقلاب و ارزشهای آن توجه ننموده و با نگرش صرفا انتخاباتی به موضوع ، سعی در به حاشیه بردن رقیب نموده  غافل از اینکه در شرایط فعلی که خیلی از بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی سعی در مایوس کردن مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو ، به اشکال مختلف دارند این اقدامشان در واقع ریختن آب به آسیاب دشمن  است علیهذا امیدواریم با ارسال این جوابیه ،توانسته باشیم پاسخی مناسب به این گزارش داده باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316726
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهزادیان گفت:

    اول اینکه بنده رای نمیدم
    سپس:
    چرا کار خلاف را با دروغگویی دارید توجیه میکنید هم خودتون و هم مردم میدونند نهار توسط عدل و به نیت تبلیغ انتخاباتب بوده است.
    دروغگویی انگار شده پیشه جناب عدل هاشمی پور.
    هیچکدوم از کاندیداها بفکر مردم نیستند این یه واقعیته.

    واقیعت تلختر ایه که واقعا ما رایمونو به پول میفروشیم بویر نیوز عزیز خودت خوب میبینی و میدونی.
    متن زیر را از خودتون کپی کردم که مجددا بخونیش واقعا شاید اینطوره شاید با سیرکردن شکممون رایمونو بفروشیم.

    قطعاً دادن غذاي انتخاباتي يکي از بزرگترين توهين ها به مردم است،‌اين رفتار يعني باور به اينکه مردم را مي توان با سير کردن شکمشان خريد! در حاليکه مناعت طبع مردم به ويژه در کهگيلويه و بويراحمد فراتر از اين مسائل است.

  2. ناشناس گفت:

    چرا عکس پوستر تبلیغاتی آقای هاشمی برای این جلسه انتخاباتی ده هزار نفری همراه با غذا را نمی زنید که هیچ اسمی از جشن انقلاب در آن نیست ؟ پوستری که قبل از جلسه در سایتهای حامی ایشان پخش شد . خدایی می خواهید در این روز روشن اینگونه با مردم رفتار کنید ؟ مگر نمایندگی مجلس چقدر ارزش دارد ؟

دیدگاه شما