سه شنبه 22 بهمن 1398 - 19:00

خدمات فراموش نشدنی دکتر وکیلی به مردم خطه زاگرس

دکتر محمد علی وکیلی سرانجام در حوزه انتخابیه استان تهران ماندنی شد.

به گزارش بویرنیوز، علیرغم وجود برخی فشارها و درخواست ها برای حضور دکتر وکیلی در دیگر حوزه های انتخابیه و از آن جمله در شیراز اما او صلاح را در حضور در استان تهران دید.

تایید صلاحیت  پیروزی نخست بود و تاییدی بر سلامت اجتماعی و اقتصادی او بود، برخی شخصیت ها با شانتاژ عاجزانه به دنبال عدم تایید صلاحیتش بودند اما در نهایت عکس ماجرا اتفاق افتاد و رای سختگیرانه شورای نگهبان به تایید او منتهی شد.

دکتر وکیلی از اصلاح طلبان نامی مجلس دهم بود ، او همیشه بی پروا و با صراحت قلم به دست و تریبون دار شد، برای او مصلحت اندیشی ضعیفانه و روی گردانی از بیان خواست مردم به بهای حفظ خود هیچگاه مد نظر نبود و همین شجاعت او در بیان رویکرد عمده مردم بود که همچنان در اذهان باقی مانده است.

برای او محدودیت های جغرافیایی نمایندگی معنا نداشت سیل استان های زاگرس نشین و اتفاقات چند استان لر نشین او را زودتر از نمایندگان خود این استان ها به صحنه کشاند تا نشان دهد برای کمک و یاری به هموطنان و هم تباران محدودیتی نمی‌شناسد ، بخش زیادی از محبوبیت او در میان مردم بزرگ زاگرس هم به این مسأله مربوط می‌شود.

طیف زیادی از مردم ایران حالا از دکتر وکیلی بعنوان حامی محکم خود یاد می کنند ، آنها وکیلی را شایسته ترین فرزند خود می دانند، فرزندی که آنقدر توانمند بود که در اولین حضورش در مجلس در هر ۴ سال در هیئت رئیسه مجلس حضور داشت و همواره هم تریبون محرومترها شد.

حمایت های او بود که موجب فراهم شدن سکان های مدیریتی عالی برای لر تباران شد، برای اولین بار است چندین و چند پست مدیریتی عالی سهم استان های محروم می‌شود، و این در حالی است برخی دیگر از افرادی که جایگاه خوبی دارند از خود برای رشد شایسته های خطه زاگرس هزینه نکرده اند.

به گزارش بویرنیوز، و حالا این فرزند شایسته زاگرس باز دیگر نامزد انتخابات استان تهران شده است تا فرصت ابراز وجود و رشد مردان و زنان توانمند لر تبار را به خوبی فراهم کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316696
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما