دوشنبه 21 بهمن 1398 - 10:04

فضاي داغ ميتينگ هاي انتخاباتي در گچساران/شروع بي قانوني توسط خود نماينده/حرف هايي که هيچ وقت زده نمي شود!

در گچساران ماجراي انتخابات کمي متفاوت تر از بويراحمد پيش مي رود.

به گزارش بويرنيوز،‌ در اين شهرستان اگرچه هنوز فرايند قانوني تبليغات انتخاباتي شروع نشده اما بيشترين ميتينگ هاي انتخاباتي و بي قانوني اتفاقا از سوي نماينده اين شهرستان که خود بايد پرچم دار قانون باشد صورت مي گيرد!

اين ميتينگ ها و حمايت هايي مديران شهرستاني چنان محرز و عين بي قانوني است که عجيب نيست اگر بدانيم به گفته مسئولان قضايي “بيشترين تخلفات انتخاباتي مربوط به همين حوزه است”.

در حوزه البته تعدادي دستگيري در زمينه انتخابات نيز داشتيم، هواداران نماينده فعلي که اقدام به حمل سلاح و نمايش آن بر روي صحنه هاي سخنراني مي کردند سرانجام توسط دستگاه قضا دستگير شدند و از قرار معلوم تا پايان انتخابات نيز آزاد نمي شوند.

غلامرضا تاجگردون:

نماينده فعلي گچساران بيشترين ميتينگ ها و نشست هاي انتخاباتي را تاکنون در گچساران و باشت برگزار کرده است.

تاجگردون در مباحث خود عمدتاً به بيان عملکردش در سالهاي اخير مي پردازد و البته گاهي آن را با چاشني تحقير رقبا نيز همراه مي کند.

او حضورش در کميسيون برنامه و بودجه را به مردم يادآور مي شود و اينکه توانسته از قبل جايگاهش کمک ارزنده اي به توسعه شهرستان و حتي استان بکند.

اشتغالزايي و به کارگيري مديران زياد در استان هم از موضوعات مود علاقه و مورد اشاره آنها است.

سيد قدرت حسيني:

نزدیک ما این همه استخدام فله ای انجام میشود و بعد درب خانه ها می روید که چه مشکلی دارید و می گویید چند نفر می خواهید سرکار بگذارید!

سینی با اشاره به سخنان اخیر تاجگردون که گفته بود برخی ها دو شاخ کلو (ملخ) را از هم باز نمی کنند ، گفت : در جلسات میگویند فلانی دو شاخ کلو(ملخ) را باز نمی کند و نخبه کشی می کنند ، اگر بحث سیل بیکاران و بی عدالتی و ویژه خواری و بحث از حاکمیت فامیلی و بی توجهی به احاد مردم باشد بله ، من دو شاخ ملخ را نمی توانم باز کنم.

دو هدف از ثبت نام داری..حاکمیت خانوادت تثبیت شود اگر هم با یک رای ناپلئونی  مجلس بروی  که محال است شما رئیس کمیسیون  بشوید.

می خواهی بروی از مستضعفان و ارزش ها و فقرا دفاع کنی؟با اینها هیچ سنخیتی نداری بلکه می خواهی از مصونیت پارلمانی استفاده کنی تا پرونده ها رو نشود و گیر نیفتی..

حسینی خطاب به تاجگردون گفت : گفتید با روحانی به جهنم می روید،جهنم واقعی برای مردم ساخته اید ، کارخانه لاستیک سازی،چه کارخانه ای،حرفی زده شد و رفت.

ما می دانیم چه هزینه هایی می شود..اطلاع داریم مدیرانت با چه ترفندهایی می خواهی مردم را بخری..از فقر مردم و تهی دست مردم که شما عاملش هستید دارید سواستفاده می کنید..هم حاکمیت خانوادگی ات پایان می پذیرد و هم پرونده ها رو می شود و محاکمه می شوی.

نخبگان چه کسانی هستند؟غیر از برادر شما که معاون وزیر شود دیگر نخبه نداریم؟در همین طایفه گشین صدها فوق لیسانس و ده ها دکترا داریم.

اين نامزد انتخابات گچساران البته تهديد به افشاي بسياري از حقايق کرده است، حقايقي که گويا هنوز موقع انتشار عمومي آنها نرسيده است!

هومان عسکری:

حرف ما مردم این است که اگر قرار است قانون مصوب کرده باشد که قیمت های اجناس اساسی که باعث تاثیر در قیمت های دیگر می شود که از جمله حامل های انرژی که این موارد باید مجلس مصوب کند ،ما می گوییم مجلسی که توانایی این را ندارد که جلوی افزایش قیمت هزارتومان به 3هزار تومان را بگیرد ،جلوی افزایش ارزاق و مایجتاج  را بگیرد ، مجلسی که نظارت بر کار خودرو سازان نداشته باشد پس این مجلس وقتی توانایی ندارد یارانه 45هزارتومان را افزایش بدهد،پس به چه دردی می خورد و چه لزومی است این مجلس باشد؟!.

در این چند ساله اخیر مجلس به جای اینکه وکیل مردم و دلسوز باشد و منافع ملی را در نظر بگیرد به سمت دلالی و درآمد زایی سوق پیدا کرده است.

چگونه از حدود 280نماینده مجلس حدود 70نفر از آنها کارمند رسمی شرکت ملی نفت ایران شده اند و آیا این نماینده عزت و شجاعت را می تواند تشخیص بدهد

بدانید که رای قشقایی ها این دفعه باید یکی شود و نه برای منِ عسکری، بلکه برای خود قشقایی ها، عزیزان بیدار شوید که موقع بیدار ماندن است در حالی که چهل سال است برخی ها بین مان اختلاف انداخته اند.

اردلان زينل زاده:

او نيز موافق تغيير شرايط است،‌به نظر زينل  زاده نيز شرايط اين روزهاي گچساران و باشت به صورت بيمارگونه و ناسالمي پيش مي رود و تنها عده اي که منفعت دارند با نماينده فعلي همراهي مي کنند.

فضاي

عمق مشکلات موجود بسیار عمیق است،هر چه جلوتر آمدیم از بد به بدتر رسیده ایم.

بنده یک مدیر اجرایی بوده ام و در ساختارهای اداری گوناگون حضور داشته ام.

مشکلات جامعه ما در حال بدتر شدن است،چپ می آید مشکلات حل نمی شود راست هم می آید همینجور.

چرا هیچ اتفاقی نمی افتد؟شیوه های اجرایی و مدل هایی که میچینیم مشکل دارند.

مشکلات جامعه غیر قابل حل نیست،موتور اقتصاد کشور از تنظیم خارج شده است.

مدیرانی که هستند اما معلوم نیست که هستند با نیستند،رویکردهای معاملاتی بلای جان شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316665
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما