یکشنبه 20 بهمن 1398 - 0:25

موحد در جمع مردم؛ با اختلاف 20 هزار رأی پیروز انتخابتم

سید محمد موحد در جمع مردم روستای گچی شهرستان کهگیلویه، حضور در جمع این مردم خونگرم را مایه خرسندی دانست و پایبندی به اخلاق را از اصول اولیه خود مطرح کرد.

به گزارش”بویرنیوز”، وی اظهار کرد: معقتدم اگر امر دایر شود بین نتیجه انتخابات به نفع و اینکه خدای نکرده منجر به نا امنی شود، ترجیح میدهیم نا امنی نباشد.

موحد گفت: اگر کاندیدای برای اینکه ضعف خودش در جواب ندادن به مردم را بپوشاند، به صراحت به بنده بگوید، چون بیکارم جواب مردم را می دهم نهایت بی اخلاقی است؛ چرا که من وقتی هم که در مجلس بودم جوابگوی مردم بودم.

موحد با بیان اینکه آیا بخاطر اینکه جواب مردم را می دهم باید جریمه شوم، عنوان کرد: من معتقد به رعایت اخلاق هستم ولی یک طرفه نمی شود و همه باید رعایت کنند.

وی تصریح کرد: من بارها گفته ام بالاتر از این نیست حتی اگر کسی تو گوش من بزند کسی نباید چیزی بگویید.

وی تاکید کرد: عده ای چون احتمال می دهد قافیه  را باخته اند، ممکن است دست به تحرکاتی تنش زا بزنند؛ اما ما خود را موظف به رعایت اخلاق می‌دانیم.

موحد با اشاره به اینکه جایی، پروسه و پروژه ای وجود ندارد که موحد در آنجا برای احقاق حقوق مردم با وزیر درگیر نشده و فریاد نزده باشد، خاطر نشان کرد: در طول ۱۶ سال یکبار سفر خارجی نرفتم این را به راحتی میتوان با آمار سفرهای بقیه نماینده ها مقایسه کنید.

وی بیان کرد: من فقط در خدمت مردم بودم‌ و همیشه در بین مردم و در حال خدمتگزاری بودم؛ در حالی که دیگران در سفرهای خارجی بودند.

موحد تصریح کرد: من زندگی خود را وقف خدمت کردم و تفاوت آرا در اعدادی که درخیال آقایان هست، نیست و قطعا بالای ۲۰ هزار رای خواهیم داشت.

موحد خود را نوکر مردم دانست که برای خدمتگزاری آماده و اظهار کرد :به هیچوجه دکانی برای آن باز نکرده ام و صرفا برای خدمت و باز کردن راه برای جوانان آماده ام.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خوم گفت:

    كاش هم خوت ببري

دیدگاه شما