چاپ این برگه

توضیحات اصلاح طلب شاخص کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عدم معرفی گزینه انتخاباتی در بویراحمد

رضا توفیقی در پاسخ به اینکه به نظر شما این عدم معرفی کاندیدای واحد لطمه به جریان نمی‌زند؟ گفت: بله، ضربه‌ای که زده می‌شود پراکنده شدن بخشی از آراء اصلاح طلبان در میان کاندیداهای اصولگرایان است که قابل جبران نیست.

فعال سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اصلاح طلبان خواهش دارم، در بویراحمد پراکنده نشوند و به دنبال کاندیداهای اصولگرا نروند.

به گزارش بویرنیوز، «سید ضیاء رضا توفیقی» در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا در رابطه با این تصمیم شورای اصلاح طلبان بویراحمد که قصد عدم حمایت از کاندیدای واحد دارند، با بیان اینکه بنده سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان نیستم و فقط نظر شخصی خودم را می‌دهم، اظهار کرد: آقای بهرامی از جمله اصلاح طلبانی است که کاندیدا شده است، تردیدی در توانمندی و شایستگی ایشان نیست، رای شورا هم رای معللی است، مدلل نیست.

رضا توفیقی تصریح کرد: شورا تصمیمی گرفته است و ما هم تابع رای اکثریت هستیم، تبعیت می کنیم. ممکن است تغییرات دیگری هم اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به اینکه به نظر شما این عدم  معرفی کاندیدای واحد لطمه به جریان نمی‌زند؟ گفت: بله، ضربه‌ای که زده می‌شود پراکنده شدن بخشی از آراء اصلاح طلبان در میان کاندیداهای اصولگرایان است که قابل جبران نیست.

رضا توفیقی در پاسخ به اینکه «بهتر نبود اصلاح طلبان یک کاندیدای واحد داشته باشند تا برای آینده جریان، چشم انداز بهتری و انسجام بیشتری صورت می گرفت؟ گفت: اعتقاد بنده و بخش قابل توجهی از دوستان این بود که کاندیدا معرفی کنیم، ولی شورا بنا بر تصمیم سراسری در نظر دارد که کاندیدا معرفی نکنیم که دلیلش هم رد صلاحیت گسترده در کشور است، وگرنه نقدی بر کاندیدای استان نیست. نقدها بر رد صلاحیت‌های گسترده در کشور بوده است.

رضاتوفیقی در انتها با بیان اینکه از طرفداران جریان خواهش دارم در بویراحمد پراکنده نشوند و به دنبال کاندیداهای اصولگرا نروند، افزود: ما هم تابع رای اصلاح طلبان هستیم و گرایش اصلاح طلبی داریم، ولی مخالف پراکنده شدن و دور شدن از کاندیداهای اصلاح طلب هستیم.