چاپ این برگه

دعوت سیاسیون اصلاح طلب چند استان از دکتر وکیلی

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون با رقابت ۷۰۰ اصلاح طلب و ۴۲۰۰ اصولگرا ادامه دارد.

به گزارش بویرنیوز، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی دنبال می‌شود که در مرحله نخست شاهد تایید صلاحیت ۷۰۰ اصلاح طلب و ۴۲۰۰ اصولگرا هستیم.

نکته جالب در این دوره انتخابات عدم حضور چهره شاخص و حتی در برخی حوزه نبود هیچ فرد اصلاح طلبی هستیم، همین امر موجب سردرگمی این طیف و شک و شبهه هایی برای ارائه لیست انتخاباتی در این جریان شده است، البته امیدواری هایی وجود دارد که با اتمام فرایند بررسی ها، تعدادی دیگر از اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شوند.

همین نبود گزینه مطرح و قوی در میان اصلاح طلبان تایید صلاحیت شده، سیاسیون تعدادی از حوزه های انتخابیه استان ها را مجاب کرده که از ظرفیت دکتر وکیلی برای جمع کردن آرای اصلاح طلبان حوزه خود استفاده کنند.

دکتر محمد علی وکیلی که از چهره های بانفوذ مجلس به شمار می‌رود و در هر چهار سال حضورش در مجلس منتخب نمایندگان در هیأت رئیسه بود، همواره مواضعی تند، شجاعانه و اصلاح طلبانه در حمایت از مردم و بهبود شرایط داشت و خیلی ها معتقد بودند این مواضع نیش دارد به ضررش تمام می‌شود اما برای او مهم مردم و بیان خواستشان بود.

حالا چند استان به واسطه همین صراحت لهجه، ثبات سیاسی و نفوذ دکتر وکیلی در پایتخت به دنبال راضی کردن او برای حضور در حوزه خود هستند تا از یک طرف خلأ نبود گزینه مؤثر اصلاح طلب را جبران کنند و از طرف دیگر فرصت داشتن یک نماینده اثرگذار را به مردم خود هدیه دهند.