چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 11:45

خیالتان راحت «موحد در حوزه انتخابیه کهگیلویه می ماند»

این روزها شاهد اخبار و جوسازی های فضای مجازی در خصوص ترک حوزه انتخابیه کهگیلویه توسط سید محمد موحد هستیم.

به گزارش بویـرنیـوز، طولی نکشید اماخط بطلانی بر  این فضاسازی ها کشیده شد، صفحات رسمی سید محمد موحد در مطالبی این مساله را قویاً رد و حضور وی در حوزه انتخابیه کهگیلویه را قطعی دانستند.

“همیشه خود را خدمتگذار و خادم این دیار سراسر مملو از مهر و عاطفه دانسته ام، متعلق به این مرده بوده، هستم و خواهم بود.” این پیامی بود که بعد از این فضاسازی ها منتشر شد.

بعد از آن البته کلیپی از خدمات انجام شده در کهگیلویه منتشر شد، ویدئویی که به خوبی نشان می دهد زیرساخت های امروز این شهرستان از صفر در آن 16 سال حضور موحد پایه ریزی و عملیاتی شده است.

در این ویدئو آنچه مشهود است، وعده بازگشت عزت به شهرستان کهگیلویه است.

به گزارش بویرنیوز، این روزها شاهد موج حمایت های مردمی و جوانان به سمت اردوگاه موحد هستیم، مساله ای که که اردوگاه رقیبان وی آن را تحمل نکرده و چاره را در فضاسازی و شایعه در خصوص تغییر حوزه انتخابیه موحد دانسته اند.

اما همه شواهد می گوید “خیالتان راحت، موحد در کهگیلویه بزرگ می ماند”، به نظر می رسد نامزدهای انتخاباتی همانطور که مسئولان هم گفته اند باید اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تهمت، دروغ و تخریب یکدیگر حذر کنند، چرا که در نهایت آنچه ره آورد اصلی انتخابات است، پیروزی مردم سالاری در ایران اسلامی عزیز است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316394
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما