دوشنبه 7 بهمن 1398 - 13:56

ضعف مديران ورزش کهگيلويه و بويراحمد داد ديگر مسئولان را درآورد

تعطیلی پیست اسکی کاکان گردشگران زمستانی را به استانهای همجوار فراری داده است.

به گزارش بويرنيوز، رئيس ميراث فرهنگي استان با اعلام اين مساله گفت: در سال گذشته کارهای در سطح این پیست ازجمله خرید برف کوب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، احداث پارکینگ و دیوارها توسط سازمان میراث فرهنگی انجام شده که همه تحویل اداره ورزش و جوانان شده اند،‌وي در ادامه گفت اميدواريم اين چالش با ورود فرماندار شهرستان حل شود.(از اينجا بخوانيد)

اين در حالي است که مديرکل ورزش در سخناني خود را حق به جانب دانسته بود و با تهديد و اتهام زني به فرماندار بويراحمد، ورود کناري به موضوع پيست اسکي را با اهداف سياسي خوانده بود و گفته بود “متاسفانه آقای فرماندار که هیچ اطلاعی از اسکی و بالابر و برف‌کوب ندارد حرف‌هایی را به زبان می‌آورد که همه رنگ و  بوی سیاسی انتخاباتی و انتقام جویی دارد.”

به گزارش بويرنيوز، پيست اسکي کاکان از جاذبه هاي خوب کهگيلويه و بويراحمد مي رود که با بارش هاي بسيار خود امسال قابليت جذب گردشگر و توريست زمستانه را داشت اما متاسفانه عدم حساسيت در نگهداري اين سرمايه با ارزش و بي تفاوتي و يا کم سليقگي ها در نگاه به فعال شدن اين مرکز مهم گردشگري، موجب از دست رفتن ظرفيت هاي مهم اين سرمايه شده است.

اگر اين پيست در ديگر استان ها بود خود به تنهايي منبع مهم گردشگري و درآمد زايي مي شد اما سوء مديريت ها در حوزه ورزش اين استان موجب عدم بهره بردن مناسب از اين ظرفيت هاي خدادادي شده است.

به گزارش بويرنيوز،‌خوب است مديران استان به جاي سخنان خاله زنکي و کشيدن انگشت اتهام به سوي يکديگر به دنبال انجام درست وظايف و مسئوليت هاي خود در قبال نعمت ها، امکانات و مردم باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316311
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    از اول انقلاب تا کنون در استان ضعیف ترین مدیر را میتوان مدیرکل ورزش و جوانان فعلی دانست . جناب آقای دکتر کلانتر تورا خدا ویژه به این‌موضوع توجه فرمایید. ….

دیدگاه شما