یکشنبه 6 بهمن 1398 - 17:51

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج: آسیب زدن به وحدت جامعه را خط قرمز می دانیم / بیشترین پرونده تخلفات انتخاباتی در شهر گچساران

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۴۰ پرونده تخلفات انتخاباتی در این استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز: “سید علی ملک حسینی” پیش از ظهر یکشنبه، ششم بهمن ماه در نشست با خبرنگاران افزود: صداقت و آگاه سازی همراه با تدبیر از رسالت های رسانه هاست.
وی اظهارکرد: دشمن متوجه شده که رمز پیروزی ملت وحدت در زیر سایه ولایت فقیه است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: دوطلبان، لیدرها، مردم و رسانه ها گامی در راستای اهداف دشمن بر ندارند.
ملک حسینی تصریح کرد: وظیفه رسانه ها شاخص های نماینده انقلابی در تراز انقلاب را به مردم معرفی کنند.
وی ادامه داد: برخی رسانه ها با اخباری که منتشر می کنند به وحدتی که با خون شهید سلیمانی ها بوجود آمده دامن می زنند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج عنوان کرد: تاکنون ۴۰ پرونده در زمینه تخلفات انتخاباتی ۹۸ در دادسراهای استان تشکیل شده است که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان گچساران بوده است.
ملک حسینی تاکید کرد: سیاست حضور حداکثری، شاداب و پر شور مردم در انتخابات مجلس یازدهم است به همین خاطر تاکنون بیشتر هدف ما پیشگیری بود.
وی با بیان اینکه گذاشتن نظرسنجی از سوی رسانه ها ممنوع است، بیان کرد: نظرسنجی های غیرقانونی در خصوص انتخابات ۹۸ از سوی برخی پایگاه‌های خبری محلی انجام شد که با ورود پلیس فتا و دادستانی جمع شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج اظهارکرد: هیچ کسی حق استفاده از بیت المال در انتخابات مجلس یازدهم در حمایت از داوطلبان خاص را ندارد، یکی دو مورد بود که تذکر داده شد و یکی دو مورد تفهیم اتهام شد.
ملک حسینی گفت: در جایی که لازم به برخورد قضایی باشد سرعت و قاطعیت را ذر برخورد با جرائم انتخاباتی سر لوحه کار خود قرار داده ایم.
وی از دستگیری کسانی که اقدام به تیراندازی جهت استقبال از داوطلبان کرده بودند، خبر داد و تصریح کرد: برخی از افراد که اقدام به تیراندازی کرده، بازداشت شدند که تا پایان انتخابات ۹۸ در بازداشت به سر می برند. افرادی نیز که تنها حضور با سلاح کردند احضار شدند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به ممنوع بودن تبلیغات زودهنگام تا زمان مقرر شده خاطرنشان کرد: مواردی از تجمع و تبلیغات زودهنگام داشته ایم که تذکرات لازم داده شد و هرگونه تجمع در اماکن عمومی و تالارها ممنوع است و چند پرونده نیز در این خصوص تشکیل شده و افرادی تفهیم اتهام شدند.
ملک حسینی با اشاره به اینکه یک پایگاه اطلاع رسانی استان یک داوطلب را از هم اکنون پیروز انتخابات قطعی اعلام کرد، ادامه داد: مدیر و خبرنگار سایت احضار و بازداشت شدند و با قرار تامین مناسب آزاد شدند و همچنین یک پایگاه خبری دیگری که توهین کرده بود که برخورد لازم صورت گرفت.
به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: آسیب زدن به وحدت جامعه را خط قرمز می دانیم و طبق قانون با چنین افرادی برخورد شدید خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316273
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما