یکشنبه 6 بهمن 1398 - 13:49

اقدام ارزشمند پليس کهگيلويه و بويراحمد

اين روزها شاهد چند حادثه جدي در کهگيلويه و بويراحمد بوديم،‌اولي اخاذي و کلاهبرداري يک زن از جوانان بيکار در ياسوج،‌ دومي سرقت از طلافروشي در قلعه رئيسي و سومي نيز کشف جسد سوخته در ياسوج بود.

به گزارش بويرنيوز، در هر سه مورد نيروي انتظامي کهگيلويه و بويراحمد با اطلاع رساني سريع و به موقع اخبار آنهم بدون سانسور مردم را از اتفاقات رخ داده آگاه کرد.

اين اقدام به موقع مهم ترين فايده اش قطعاً بستن راه شايعات و دروغ پراکني فضاهاي غير رسمي در استان بود و مانع از پخش حرف و حديتث هاي بي اسا در هر سه مورد شد.

از طرفي روشنگري پليس و در اختيار رسانه ها قرار دادن به موقع مطالب موجب اعتماد مردم به رسانه ها در نشر اخبار درست  به موقع هم شد، در گذشته شايد آخرين اطلاع رساني از طريق مراجع رسمي ميشد و پيش از آن اخبار هزاران بار در فضاي غير رسمي آنهم آلوده به دروغ و زياده گويي مي چرخيد اما با تمهيدات پليس، اين رسانه هاي معتبر هستند که نخستين انتشار دهنده وقايع شده اند.

در سالهاي اخير اقدامات مفيد و موثري به ويژه در زمينه پيشگري از وقوع جرم شده است، انتظار مردم ادامه اين روند و جديت بيشتر براي ممانعت از اتفاقات و رخدادهاي ناگوار و تامين امنيت  ظاهري و رواني صد درصدي است که البته اين امر مستلزم همکاري همه دستگاه ها و همراهي خود مردم با پليس است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316261
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما