یکشنبه 6 بهمن 1398 - 8:45

وعده هاي سر خرمن نامزدهاي انتخاباتي کهگيلويه و بويراحمد به مردم!

“داوطلبان مجلس یازدهم و طرفداران آن‌ها باید از دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند و وعده‌ها باید عاقلانه، منطقی، منصفانه و واقعی باشند.”

به گزارش بويرنيوز،‌ اين بخشي از سخنان امام جمعه جديد ياسوج در خصوص رقابت هاي انتخاتي و رفتار درست از جانب نامزدهاي انتخابات مجلس بود.

اين روزها عليرغم اينکه هنوز موعد قانوني تبليغات شروع نشده است اما نامزدهاي انتخابات مجلس در کهگيلويه و بويراحمد با برگزاري نشست هاي خانگي، تجمعاتي به نام هم انديشي و استفاده از ظرفيت مراسمات فاتحه خواني نهايت سوء استفاده را مي کنند.

يکي از رفتارهاي زشت و منسوخ را قطعاً بايد حضور در خانه افرادي از طوايف مختلف دانست، اينکه با شگردهايي ملاقاتي با يک خانواده از يک طايفه را  ترتيب داد و در نهايت با چند عکس و حتي فوتوشاپ تصاوير براي نشان دادن جمعيت زياد به مخاطب با عدم صداقت جلسه را به پايان برد، علاوه بر اينکه رواج قوميت گرايي است نشان خوبي از عدم صداقت نامزدهاي انتخاباتي از هم اکنون دارد!

از طرفي بسياري از وعده هاي داده شده در اين جلسات دروغين و از روي عدم شناخت ظرفيت هاي مجلس و نمايندگي است، فردي که از همين امروز با کوله باري از وعده هاي سر خرمن شال و کلاه مجلس مي کند قطعاً‌وکيل خوبي براي مردم نخواهد بود و بايد به صداقت اين افراد شک کرد.

به گزارش بويرنيوز، همانطور که امام جمعه ياسوج هم به خوبي بيان کرد، نامزدهاي انتخابات مجلس بايد با توجه به شرايط کشور و ظرفيت هاي نمايندگي به مردم وعده هاي منطقي بدهند که از عهده آن برآيند، فضاي اين روزهاي تبليغاتي کهگيلويه و بويراحمد نشان از آن دارد بسياري از نامزدها هنوز جايگاه و پتانسيل نمايندگي مجلس را نشناخته و درک نکرده اند، حضور اين افراد اينچنيني در مجلس قطعاً‌ همچون سمي مهلک براي استان خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316234
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما